۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۷۲۸۷۴۸
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم:

روزانه ۲۰۰ دانش آموز کرمانشاهی به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند

روزانه ۲۰۰ دانش آموز کرمانشاهی به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند
کرمانشاه ـ سرهنگ بهشتی راد گفت: روزانه حدود ۲۰۰ دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سرهنگ سعید بهشتی راد امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه قرارگاه راهیان نور بسیج دانش آموزی امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، فرماندهان نواحی مقاومت، روسای آموزش پرورش، اعضای قرارگاه راهیان نور و مدیرکل آموزش پرورش استان کرمانشاه برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)گفت: اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی غرب و یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه برای دانش‌آموزان پسر از روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه آغاز و تا دوم اسفند ادامه دارد.

وی افزود: اردوی راهیان نور ویژه دختران دانش آموز از 2 اسفند شروع و در 15 اسفندماه به پایان می رسد که بعد از آن اردوهای ویژه دانشجویان و محلات شروع می شود.

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه این اردوها ویژه سه هزار و 800 دانش آموز مقطع متوسطه استان می باشد، تصریح کرد: سایر دانش‌آموزان می‌توانند به صورت غیرحضوری در سامانه دانش‌آموزی "شاد" بصورت مجازی از این بازدیدها بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اردوهای غرب یک روزه خواهد‌ بود، عنوان کرد: دانش آموزان طی این مدت از یادمان مرصاد، ارتفاعات بازی‌دراز‌ و مطلع الفجر گیلانغرب بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور برای دانش‌آموزان بیانگر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و بیان رشادت‌های رزمندگان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس است.

بهشتی راد گفت: روزانه حدود 200 تا 220 دانش آموزان به مناطق عملیاتی غرب اعزام میشود و همراه کاروانها راویان و روحانیون مجرب جهت پاسخ به سوالات و روشنگری دانش آموزان حضور دارند.

وی با اشاره به  تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حفظ دستاوردهای دوران دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا که فرمودند راهیان نور یک عملیات فرهنگی است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس است./1400/

ارسال نظرات