۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۷۲۸۶۹۴
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

در دوران ستمشاهی مدیریت کشور در دست مستشاران خارجی بود

در دوران ستمشاهی مدیریت کشور در دست مستشاران خارجی بود
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: در دوران نظام ستم شاهی به نوعی مدیریت ایران در دست مستشاران خارجی به ویژه آمریکایی ها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمانشاه که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه بعثت پیامبران نجات انسان از بیراهه و راهنمایی او به سمت حقیقت و دیانت بوده است و این کار را امام خمینی(ره) را انقلاب خویش به همه نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: علت اینکه این روزها را ایام الله می دانیم این است که حیاتی دوباره به اسلام بخشیده شد و امروز شاهد بزرگی آن در سراسر جهان هستیم.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: در دوران نظام ستم شاهی به نوعی مدیریت ایران در دست مستشاران خارجی به ویژه آمریکایی ها بود و فرزندان و جوانان این مملکت هیچ نقشی در تصمیمات کلان نداشتند، ولی با پیروزی انقلاب اسلامی ورق برگشت و به خودباوری رسیدم.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود عنوان داشت: روحانیت در عمل نشان داده است که در سطوح مدیریتی می تواند نقش آفرین باشد و به نوعی «اسلام سیاسی» را ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تمام آزادیخواهان جهان به نوعی چشم امید خود را به این نظام و انقلاب دارند، بنابراین باید با تبیین واقعیت ها و حقایق از یک سو چشم و گوش جوانان را باز کنیم و از سوی دیگر نقش کشتی نجات را برای دیگر کشورهای جهان داشته باشیم.

وی افزود: هیچ کسی باور نداشت که امام راحل بتواند در مقابل نظام پهلوی پیروز شود، ولی ایشان با اتکا به خداوند منان توانست این کار بزرگ را انجام دهد و عامل اصلی تجدید اسلام در دنیای کنونی شود.

آیت الله علما گفت: امروز دشمن با جنگ رسانه ای که به راه انداخته است به دنبال این می باشد که به نسل جوان ما ناامیدی و یاس را القا کند، لذا همه در جهاد تبیین باید با جدیت کار کنیم./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
اگر دستم رسد بر چرخ گردون
از او پرسم که این چونست و آن چون

یکی را داده ایی صد ناز و نعمت
یکی را قرص جو ، آلوده در خون...
0
0