۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۷۲۸۷۷۶
امام جمعه بروجرد:

انقلاب اسلامی در سایه استقلال و آزادی شکل گرفت

انقلاب اسلامی در سایه استقلال و آزادی شکل گرفت
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه امام راحل با استقلال و آزادی انقلاب اسلامی را تشکیل داد، گفت: علت خصومت آمریکا، انگلیس و اسرائیل با ایران، آزادی و استقلال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز، در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه صامت بروجردی، ایام الله دهه فجر را گرامی داشت و گفت: مردم در پیروزی انقلاب نقش آفرین بودند و امروز نیز در ادامه راه انقلاب نقش بسزایی دارند.

امام جمعه بروجرد از مردم به عنوان سرمایه و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمن است.

وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را با استقلال و آزادی شکل و حکومت دینی را تشکیل داد، عنوان کرد: امروز کشورهای بسیاری از جمله آمریکا، انگلیس و اسراییل با ایران اسلامی خصومت دارند و دلیل این خصومت ها آزادی و استقلال ایران اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه کشور به انسان های بزرگ و دانشمند نیاز دارد، عنوان کرد: دانش آموزان باید در جهت کسب علم و اخلاق و تلاش برای نقش آفرینی در آینده این مملکت گام بردارند.

وی رعایت اخلاق اسلامی و فراگرفتن ادب اسلامی، انجام فرایض دینی، نیکی به پدر و مادر و احترام به معلم را از دیگر مواردی عنوان کرد که باید مورد توجه دانش آموزان قرار گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات