۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۲۸۷۴۱

مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران معارفه شد

مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران معارفه شد
مازندران - طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با اشاره به انگیزه بالا، روحیه خوب، فعالیت میدانی و جهادی مدیریت حوزه‌های علمیه مازندران، افزود: مؤمن هیچ گاه خسته و مأیوس نمی شود و به بن بست نمی‌رسد.

وی با بیان این که امیدواریم در دوره جدید مدیریت مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران شاهد تقویت بعد کمی و کیفی فعالیت ها باشیم، تصریح کرد: همه ما به دنبال یک هدف هستیم، چه مرکز خدمات باشیم چه در مدیریت حوزه باید با عشق کار کنیم و در خدمت جامعه حوزویان استان باشیم.

امام جمعه ساری، خدمت به حوزه های علمیه و طلاب را امری مقدس دانست و تصریح کرد: همه این طلاب سربازان امام زمان(عج) هستند و باید با همه توان و خالصانه در خدمت ایشان باشیم و این کار را با افتخار انجام دهیم.

وی با بیان این که هر کسی که مسؤولیتی دارد باید بداند که این امانت خداوند متعال است، ادامه داد: متاسفانه گاهی دیده می شود که در شئون مملکت حریم ها رعایت نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که یک طلبه در هر پست و مقامی که باشد نخستین شئونش طلبگی است، خاطرنشان کرد: یک طلبه و روحانی ابتدا شاگرد امام زمان(عج) است، پس انجام وظایف برای روحانیت خیلی سخت تر از دیگران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که صداقت، تلاش، ایثار و گذشت یک روحانی باید دو برابر باشد، تصریح کرد: امیدواریم که امام زمان (عج) به این سربازان مخلص و کوچک عنایت کند تا بتوانیم در مسیر دهه فجر، یوم الله ۲۲ بهمن، امانتی که شهدا به ما سپرده‌اند و در مسیر حفظ نظام انقلاب اسلامی گام برداریم.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات چندین ساله حجت الاسلام جواد فلاح، حجت الاسلام سالخورده به عنوان مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران معرفی شد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات