۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۲۸۳۷۲
امام جمعه ساری:

روحانیت انقلابی باید به رسالت خود در تبیین حقایق عمل کند

روحانیت انقلابی باید به رسالت خود در تبیین حقایق عمل کند
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به گرایش های انحرافی در برخی حوزویان هشدار داد و گفت: روحانیت انقلابی باید به رسالت خود در تبیین حقایق عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گردهمایی روحانیان و ائمه جماعت شهرستان قائمشهر با بیان این که ائمه معصومین(ع) ما عبد و بنده خدا هستند، تاکید کرد: ایشان وظیفه و شأنی جز اینکه دین را پیاده کنند نداشتند.

وی به دیدار اخیر جمعی از مسؤولان سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: ایشان در آن دیدار تأکید فرمودند همه دستگاه‌های فرهنگی باید تلاش کنند تا حرف خدا روی زمین نماند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز خطری که دین را تهدید می کند تفرقه در دین است، گفت: این شأن امروز به روحانیت منتقل شده و باید این دو وظیفه یعنی اقامه دین و جلوگیری از ایجاد تفرقه در دین را به طور جدی دنبال کنند.

وی با اشاره به این که امروز به‌وجود آمدن گروهک‌های انحرافی که به نام دین و امام زمان(عج) تشکیل شدند خود خطری بزرگ برای دین است، تصریح کرد: امروز دشمنان دین و انقلاب با توطئه ها و فتنه های متعدد نظیر شیعه های انگلیسی به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند که باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود با هشدار نسبت به گرایش های انحرافی دینی در بین برخی حوزویان خاطرنشان کرد: روحانیت با بصیرت و انقلابی باید در برابر چنین جریان های خطرناکی هوشیارتر از هر زمان دیگری به وظیفه و رسالت ذاتی خود که تبیین صحیح حقایق است عمل کند.

وی ادامه داد: چنین جمع‌هایی که نگاه درست و خلیفه الهی دارند و می خواهند وحدت و انسجام در دین را رعایت کنند باید بین خودشان منسجم‌تر باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به توسعه جامعه روحانی مبارز در سطح شهرستان ها تصریح کرد: این تشکل با برگزاری انتخابات و تعیین نمایندگان خود در سطح شهرها در حال گسترش است.

محمدحسین چاوشی

افشین ایمانی
ارسال نظرات