۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۷۲۷۹۴۵

واکنش امام جمعه ساری به اقدام خصمانه اتحادیه اروپا نسبت به سپاه پاسداران

واکنش امام جمعه ساری به اقدام خصمانه اتحادیه اروپا نسبت به سپاه پاسداران
مازندران - امام جمعه ساری گفت: اقدام اتحادیه اروپا در تصویب پیش نویس قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی موجب می شود ما به سپاه پاسداران امیدوارتر از گذشته می شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت حماسه ششم بهمن، این حماسه عظیم را مایه افتخار و مباهات مردم مازندران و ایران دانست.

وی با اشاره به یادآوری حماسه ششم بهمن آمل در وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل افزود: در آن حماسه عظیم 41 نفر از مردم در مقابله با منافقان به شهادت رسیدند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری های صورت گرفته در خصوص اصلاح قیمت گذاری مرکبات استان اشاره کرد و گفت: ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در این خصوص، اما تا در عمل یک رشد قیمت مناسبی در حوزه مرکبات مشاهده نکنیم قانع نمی شویم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که در کنار الگوی کشاورزی، شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: تحقق این امر در اعتماد خریداران خارجی در امر صادرات و همچنین ارائه خدمات مطلوب از سوی دولت به کشاورزان اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود به دیدار اخیر مسؤولان ارشد سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن دیدار تأکید فرمودند همه دستگاه های فرهنگی تبلیغی باید همت آنها بر این باشد که حرف خدا در هیچ شرایطی نباید زمین بماند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: حکم خدا نه تعطیل بردار است و نه روی زمین ماندن آن سزاوار است و باید همه نسبت به آن تمکین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین در این دیدار تأکید فرمودند باید وحدت و انسجام خودمان را از همه زمان های دیگر مستحکم کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اقدام کمیسیون پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی، تصریح کرد: این اقدام اتحادیه اروپا موجب می شود ما به سپاه پاسداران امیدوارتر از گذشته می شویم.

وی با بیان این که هر چه دشمنان نسبت به نهادی ناراحت تر باشند برای ما سلامت و اصالت آن نهاد که مورد بغض دشمنان است بیشتر اثبات می شود، خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می داند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هوا، زمین، خشکی و دریا بر نیروهای دشمنان کاملاً تسلط دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمنان به نقش محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنترل اغتشاشات و مبارزه با اغتشاش گران و برچیدن بساط این مزدوران اجانب کاملاً تسلط دارند، گفت: دشمنان به خوبی می دانند که شیشه عمر استکبار در دست سپاه است و رژیم صهیونیستی در تیرس ما و در اختیار سپاه است که این شیشه عمر هر چه زودتر شکسته خواهد شد.

محمدحسین چاوشی

افشین ایمانی
ارسال نظرات