۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۷۲۸۶۵۳
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین دستاورد‌های انقلاب/ جشن ۲۲ بهمن هر چه باشکوه‌تر برگزار شود

ضرورت تبیین دستاورد‌های انقلاب/ جشن ۲۲ بهمن هر چه باشکوه‌تر برگزار شود
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت مردمی کردن جشن یوم الله ۲۲ بهمن امسال تأکید کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست مشترک کمیته‌های تخصصی استان و مسؤولان ستاد دهه فجر شهرستان‌ها، ضمن تبریک اعیاد مذهبی و انقلابی پیش رو و ماه مبارک رجب گفت: خوشبختانه در ستاد دهه فجر شهرستان‌ها موجی آفریده شده که به ایجاد موج مردمی در همه ایام به‌ویژه یوم الله ۲۲ بهمن خواهد انجامید.

وی با بیان این که امسال از دو جهت برای ما حضور گسترده بانشاط مردمی مهم تر از هر سال دیگری  است، افزود: در ایام پس از کرونا قرار داریم و می‌طلبد که هم به شکرانه برطرف شدن این بلای عظیم و هم از آن جهت که با این اغتشاشات دشمنان شاید فکر کردند که مردم ایران از ابعاد انقلابی، سیاسی و اجتماعی می‌خواهند فاصله بگیرند و بی تفاوت باشند، توجهمان بیشتر باشد، چرا که امسال علی رغم این نگاه دشمن همه مردم و احزاب و جریان‌ها باید حضوری بسیار جانانه و انبوه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به بازگشت امام راحل که با هشدار به ایشان و احتمال خطر جانی همراه بود، گفت: در حال حاضر نیز کسانی که آن سوی مرزها هستند با تبلیغات دروغین مردم را فریب می دهند در حالی که خبری نیست همه اینها یک شعبده‌بازی و صحنه‌سازی همراه با برخی از مظاهر خشونت بوده است.

وی با بیان این که مردم موضع خودشان را در همه راهپیمایی‌ها و سنگرهای انقلاب کاملاً نشان دادند، افزود: کسانی که نمی‌خواهند ببینند، همیشه خودشان را به خواب می‌زنند، چون خبرگزاری ها و رسانه‌های جهانی در اختیار آنها است و آنها افکار جهانی را مدیریت و مهندسی می‌کنند؛ لازم است که به‌صورت مکرر حضور میدانی خودمان را در حمایت از ارزش های انقلاب داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی همچنین بر تجلیل از شهدای انقلاب در این ایام و مردمی کردن جشن‌ها تاکید و تصریح کرد: البته این مسأله با انجام وظیفه دستگاه‌ها منافاتی ندارد، می‌طلبد که همه نهادهای مردمی خوشحالی‌های درونی خودشان را هم از مناسبت‌های دینی و هم انقلابی نشان بدهند.

امام جمعه ساری بر ضرورت فراهم کردن بستر های لازم به منظور حضور گسترده مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان هم باید با عملکرد صحیح خود رضایت‌های مردمی را جلب کنند، پس نقش دستگاه‌های دولتی در جشن‌ها مستقیم نیست بلکه انجام درست کار است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که نهادهای فرهنگی باید حال و هوای سال‌های ۵۷ را داشته باشند، ادامه داد: مردم با یکدیگر احساس محبت و رفاقت داشتند و رقابت‌ها و تعصبات کمرنگ شده بود، وحدت و همدلی موج می‌زد، حال و هوای اعتقاد به ارزش‌های دینی وجود داشت؛ اینها را باید ترویج کنیم تا کسانی که اعتقاداتشان ضعیف است به ایثارهای خانواده‌های شهدا و خواست عمومی احترام بگذارند.

امام جمعه ساری بر ضرورت تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب در جامعه تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی انقلاب محرومان است اما قرار نیست محروم و فقیر داشته باشیم، شعار ما شعار کفاف و عفاف است، این حکومت حکومت عدل علی(ع) است و آرمان‌های انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان این که استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، پیشرفت و رشد از جمله دستاوردهای این انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ما از نظر کسب رتبه‌های جهانی در بسیاری از سطوح علمی پیشرفت داشتیم و جزء رتبه های برتر در دنیا هستیم و باید در جهت تبلیغ آن در جامعه تلاش شود.

امام جمعه ساری بر ضرورت بازگو کردن خدمات انقلاب اسلامی به کشور و مردم تأکید کرد و افزود: در این بخش رسانه ها رسالت مهمی بر عهده دارند، و باید با اقدامات مناسب رسانه ای، مرجعیت رسانه ای را از کشورهای غربی سلب کنیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات