۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۲۸۹۱۶

قرار دوازدهم بهمن ماه و ۳۰ جهیزیه برای ۳۰ زوج جوان

قرار دوازدهم بهمن ماه و ۳۰ جهیزیه برای ۳۰ زوج جوان
طرح قرار دوازدهم بهمن ماه، با محوریت حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) و اهدای جهیزیه به 30 زوج جوان به ارزش 12 میلیارد ریال به اجرا درآمد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طرح قرار دوازدهم، ویژه کمک به نیازمندان که جزو طرح‌های اجتماعی سازمان اوقاف به شمار می‌رود، همزمان با 12 بهمن امسال و با محوریت حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) اجرایی شد.

بر این اساس 30 جهیزیه هر یک به ارزش 40 میلیون تومان و با ارزش کلی یک میلیارد و 200 میلیون تومان، از محل عواید موقوفات و کمک‌های خیرین تهیه و طی مراسمی با حضور مدیرکل اوقاف قم و معاونان او و همچنین مدیران اجرایی بقاع متبرکه، در اختیار خانواده‌ها و زوج‌های جوان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اوقاف استان قم در این مراسم ضمن تقدیر از دکتر خاموشی ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه به دلیل اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف گفت: این برنامه‌ها موجب پویایی بیشتر بقاع متبرکه شده‌اند.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای طرح قرار دوازدهم در استان قم خاطرنشان کرد: کمک‌های خیرین در کنار عواید موقوفات و بقاع متبرکه، منشأ خیر و رفع نیازهای ضروری محرومان شده است.

ارسال نظرات