۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۷۲۹۰۳۰

حضور فرمانده سپاه قم در جمع معتکفین و بازدید از ستاد پشتیبانی اعتکاف

حضور فرمانده سپاه قم در جمع معتکفین و بازدید از ستاد پشتیبانی اعتکاف
سردار موحد ضمن بازدید از ستاد پشتیبانی اعتکاف در جمع معتکفین مسجد الغدیر، مسجد امام حسن عسکری (ع) و مصلی قدس حضور یافت و با معتکفین به گفت‌وگو نشست.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی‌ بن‌ ابی طالب(ع) ضمن بازدید از ستاد پشتیبانی اعتکاف در جمع معتکفین مسجد الغدیر، مسجد امام حسن عسکری (ع) و مصلی قدس حضور یافت و در دیداری صمیمانه با معتکفین به گفت‌وگو نشست.

فرمانده سپاه قم در بخشی از این بازدید طی سخنانی با قدردانی از زحمات ستاد پشتیبانی اعتکاف و طلب دعا از عموم تلاشگران این عرصه، اظهار داشت: اجر و مزد این گونه خدمات خالصانه کمتر از معتکف شدن در مسجد نیست.

سردار موحد افزود: اعضای این ستاد افرادی هستند که همیشه در حال پشتیبانی از آیین اعتکاف طی سالهای گذشته بوده و هیچ انگیزه ای جز رضای خدا در تامین و پشتیبانی اقلام معتکفین ندارند.

وی با بیان اینکه باید از خدا بخواهیم در مأموریت ها موفق باشیم، یادآور شد: ترابری سپاه استان مانند سنوات گذشته در خدمت ستاد اعتکاف است.

حضور فرمانده سپاه قم در بین معتکفین

قدردانی از خدمات سپاه در برگزاری باشکوه آیین معنوی اعتکاف

رییس ستاد پشتیبانی اعتکاف قم نیز در ادامه خاطرنشان کرد: حدود ۱۵۰‌نفر از خادمان اعتکاف بصورت شبانه روزی در حال پشتیبانی از معتکفین هستند.

وی در ادامه بیان داشت: این ستاد بصورت شبانه روزی وظیفه تامین و توزیع اقلام در بین ۴۸ مسجد و افزون بر ۱۵ هزار معتکف امسال استان را بر عهده دارد.

عطایی با قدردانی از خدمات و اقدامات سپاه استان قم در پشتیبانی از ستاد اعتکاف یاد آور شد: تمام اقدامات و برنامه‌های جاری این ستاد بصورت جهادی و با حضور اقشار مختلف جامعه در حال انجام است.

حضور فرمانده سپاه قم در بین معتکفین

حضور فرمانده سپاه قم در بین معتکفین

ارسال نظرات