۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۷۲۹۰۹۹

مرحله کشوری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت برگزار می شود

مرحله کشوری پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت برگزار می شود
دبیر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه از برگزاری مرحله کشوری این جشنواره از ۱۹ الی ۲۱ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شفیعی، دبیر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه، از برگزاری مرحله کشوری این جشنواره از ۱۹ الی ۲۱ بهمن ماه مصادف با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به صورت غیر حضوری خبر داد.

وی افزود: مرحله کشوری این جشنواره با شرکت ۱۷۵ نفر از راه یافتگان به این مرحله شامل همسر و فرزندان طلاب برادر، طلاب خواهر و فرزندان ایشان در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم و به مدت سه روز در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد و از نفرات برتر این مرحله در مراسم اختتامیه که در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام شفیعی افزود: داوری این دوره از مسابقات را مهدی قره شیخلو، محمد مهدی بحر العلوم و محمد حسین سعیدیان در بخش آقایان و خانم ها عزت پژوه، ادیب زاده و حیدری در بخش بانوان به عهده خواهند داشت.

دبیر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در پایان گفت: پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه خانواده طلاب در سراسر کشور و با شرکت بالغ بر ۲۳ هزار نفر در رشته های مختلف علوم قرآنی با رویکرد آموزش، مسابقه و محفل و به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه و با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و نهادهای حوزوی برگزار گردید.

ارسال نظرات