۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۷۲۹۱۷۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

مردم از رفتار و عملکرد مسئولان الگو می گیرند

مردم از رفتار و عملکرد مسئولان الگو می گیرند
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه طبق روایات باید مردم را با عمل خودمان هدایت کنیم، گفت: مردم از رفتار مسئولان الگو و درس می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در جمع مسئولان شهرستان کاشان، با اشاره به اینکه طبق روایات باید مردم را با عمل خودمان هدایت کنیم، گفت: مردم از رفتار مسئولان الگو و درس می‌گیرند.

وی افزود: شما مسؤولان در نظام جمهوری اسلامی ایران از اینکه شانه‌های خود را زیر بار مسؤولیت قراردادید و خادم مردم ملت و ایران هستید اجر و پاداش معنوی بسیاری دارید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه فرماندهان سپاه ایران در سوریه به قرآن و تلاوت قرآن معروف و مشهور شده بودند، افزود: مسؤولان کشور و شهرستان‌ها می‌توانند به معنویت واقعی و اخلاص مشهور و معروف شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به لزوم دائم الوضو بودن مسؤولان تأکید کرد و ابراز داشت: داشتن وضو حتی اگر امکان اقامه دو رکعت نماز هم وجود نداشته به مانند این است که دو رکعت نماز اقامه کرده اید تا خداوند نسبت به شما توجه داشته باشد.

وی انعکاس فعالیت‌های فرهنگی، خدمات و رویش‌های اعتکاف را حائز اهمیت دانست و افزود: با نوجوانان و جوانان شرکت کننده در مراسم اعتکاف ارتباط گرفته و مدارس علمیه را برایشان تشریح کنید تا در صورت تمایل جذب مدارس علمیه شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان کاشان با همکاری پنجاه مبلغ و استقبال چشمگیر نوجوانان و جوانان کاشانی برگزار شد که این یک ظرفیت بزرگی است که می‌توانند جذب مدارس علمیه شوند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات