۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۷۲۹۱۹۰
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت مساجد در راستای ارتقای فرهنگی و دینی جامعه

ضرورت بهره مندی از ظرفیت مساجد در راستای ارتقای فرهنگی و دینی جامعه
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به ظرفیت مساجد اشاره کرد و گفت: از این ظرفیت ها باید در راستای ارتقای فرهنگی و دینی جامعه استفاده شود.

گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی امور مساجد استان لرستان با حضور اعضای شورای برنامه ریزی امور مساجد استان لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: مساجد از ابتدا مراکزی برای عبادت، آموزش معارف اسلامی و مباحث علمی، تصمیم گیری برای حل مسائل مسلمانان و جهان اسلام بودند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با تاکید امام(ره) و رهبری مساجد به جایگاه خود برگشتند.

وی عنوان کرد: مساجد ظرفیت های زیادی دارند که باید از این ظرفیت برای ارتقای فرهنگی و دینی استفاه کرد که می طلبد همه تلاش کنند تا حضور خانواده ها در مساجد پررنگ تر شود و خانواده ها در امور مساجد مشارکت یابند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: حضور بانوان در مساجد سبب حضور همسران و فرزندان آنها می شود و فرصتی فراهم می شود که براساس برنامه ریزی امام جماعت، بتوانند آموزش های لازم را با محوریت های سبک زندگی، آموزش های دینی و سایر بخش ها به کار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر همراهی و همکاری با مساجد گفت: بخش فرهنگی مسجد گاهی اعتبار ندارد تا اردوی فرهنگی برای نوجوانان فراهم کند که در این بخش مسجد نیازمند همراهی هایی است که اگر همه کمک کنند وضعیت مساجد بهتر از این خواهد شد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات