۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۷۲۹۱۹۱
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمنان و مزدوران داخلی درس آموز خواهد بود

حضور یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمنان و مزدوران داخلی درس آموز خواهد بود
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: حضور پرشور و یکپارچه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای دشمنان و مزدوران داخلی درس‌آموز خواهد بود.

آیت الله محمود رجبی، رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: ما این تجربه تاریخی را داریم که هرجا حضور مردم در صحنه ها و اجتماعات بیشتر بود، دشمنان ما از زیاده خواهی های خود عقب نشینی و احساس می کردند که ملت پای انقلاب ایستاده و آنها در مقابل نظام قرار گرفته اند.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: زمانی که آمریکایی ها می خواستند با کودتایی نظام اسلامی را ساقط کنند و یا در جریان طبس امام راحل فرمودند که شما بر فرض می آمدید و پیروز می شدید مگر این ملت می گذاشت شما زنده و باقی بمانید.

وی بر لزوم حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تأکید کرد و گفت: حضور پرشور و یکپارچه ملت در راهپیمایی 22 بهمن برای دشمنان درس آموز خواهد بود که بدانند هنوز مردم پای این نظام ایستاده و آنان در مقابل ملت اقدام می کنند، قطعا دشمنان در هرجا ببینند که ملت پشتیبان نظام اسلامی و رهبری است ادبیات سیاسی آنها عوض می شود و هم در اقدامات خود تجدید نظر می کنند و ما تجربه های فراوانی در این زمینه داشته ایم.

آیت الله رجبی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف و تظاهرات دوستان انقلاب را به انقلاب و نظام اسلامی امیدوارتر خواهد کرد، افزود: دوستان انقلاب می فهمند که برخلاف تمام توطئه های دشمنان هنوز نهضت زنده است و به راه خودش ادامه می دهد، بنابراین دوستان انقلاب که همسو با نظام اسلامی هستند امیدوارتر می شوند و با انرژی بیشتر در صحنه تحقق انقلاب فرهنگی اسلامی و صدور انقلاب حضور خواهند داشت.

رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ابراز داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای اندک مزدوران داخلی و نظام سلطه این پیام را دارد که بدانید شما در برابر موج خروشان ملت عددی نیستید و افرادی که بر اثر تبلیغات و پروپاگاندای غربی و استکباری تصورات خامی برای آنها به وجود آمده این پیام را دارد که این تصورات و خواب های آشفته تعبیر نخواهد شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
مطالب جالب بود
0
0