۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۲۹۲۵۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حفاظت اطلاعات سپاه، قلعه و دژی نفوذ ناپذیر است

حفاظت اطلاعات سپاه، قلعه و دژی نفوذ ناپذیر است
نماینده ولی فقیه در مازندران، حفاظت اطلاعات سپاه را حافظ سپاه دانست و گفت: همانطور که اگر سپاه نبود کشور نبود، اگر حفاظت اطلاعات نبود سپاه هم نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با فرمانده سپاه کربلا و مسؤول و کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه استان که به‌مناسبت ۲۰ بهمن سالروز تاسیس حفاظت اطلاعات سپاه برگزار شد، ضمن تبریک ایام گفت: حفاظت اطلاعات و حفظ مجموعه سپاه برای شما جهاد اکبر است، همانطور که اگر سپاه نبود کشور نبود، اگر حفاظت اطلاعات نبود سپاه هم نبود، یعنی حافظ سپاه، همین حفاظت اطلاعات است.

وی با اشاره به این که خداوند وعده می‌دهد، شیطان هم وعده می‌دهد، اما وعده شیطان فریب و وعده خدا حق است، افزود: مؤمن باید خیلی هوشیار باشد و بداند که ممکن است از جایی که فکرش را نمی‌کند ضربه بخورد.

امام جمعه ساری با بیان این که دفاع از خود در برابر دشمنی همچون شیطان که از همه طرف برای گمراه کردن بشر وارد می شود بسیار سخت است، تصریح کرد: یکی از جاهایی که ممکن است شیطان از آنجا ضربه وارد کند نفوذ در جاهایی است که فکرش را نمی‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی، حفاظت اطلاعات سپاه را قلعه و دژی نفوذ ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: باید در مراقب شیطان باشیم چون ممکن است در هر جایی نفوذ کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که گاهی انسان از کیفیت بالا، حفاظت های چند لایه و همچنین از بسیاری خود ممکن است دچار غرور شود، تصریح کرد: باید بدانیم که انسان نباید جز خدا به هیچ چیزی مغرور شود.

وی با بیان این که اگر نقطه اتکای ما خدا نباشد به هر چیزی که اتکا کنیم از همانجا ضربه خواهیم خورد، افزود: بنابراین باید شیطان این دشمن خطرناک را جدی گرفت، اما از آن طرف ما سلاحی بسیار کارآمد در مقابل دشمن داریم و آن هم خدا است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی خاطرنشان کرد: قوی کردن ایمان و باور و خالص کردن نیت، اگر انگیزه‌های غیرخدایی نباشد همه چیز درست می‌شود اصل حفظ کردن دل، روح و جان است.

امام جمعه ساری حفاظت از مجموعه سپاه را در گرو حفاظت از روح آن دانست و تصریح کرد: مجموعه حفاظت اطلاعات سپاه غیر از کارهای خود باید کاملاً مدافع و حامی برنامه‌های دینی، فرهنگی، اخلاقی و عبادی باشند که چنین اموری کار شما را تسهیل می‌کند و پیش می‌برد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات