۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۷۲۹۳۸۳

بیانیه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب‌اسلامی

بیانیه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب‌اسلامی
مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب‌اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب‌اسلامی بیانیه صادر کرد که مشروح آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم

انقلاب اسلامی یادگار ایمان و غیرت مردان و زنانی است که با جان خود الفبای عزت را در دفتر ایران نگاشتند و از خون خود جوهری ابدی در کالبد این آب و خاک دمیدند.

انسانهایی که با چشمان حقیقت بین روح خدا را دیدند و با پرچم ربنالله در راه حق استقامت کردند تا این پرچم در بالاترین قله‌های جهانی به اهتزاز درآمد. انسان‌هایی که با نفس روح الله زنده شدند و قلب خالی پرچم سه رنگ کشورمان را پر از الله کردند.

اکنون ما وارثان خون‌هایی هستیم که سیاهی طاغوت و سردی ذلت را با سرخی ابدی شستند و ثابت کردند که بالاتر از سرخی رنگی نیست. اکنون که به همت بصیرت پدران و مادران این سرزمین و تبعیت از ولایت؛ ایران اسلامی علیرغم فراز و فرودها؛ فتنه ها؛ جنگ‌های ترکیبی و توطئه‌های پی درپی دشمنان قسم خورده؛ در راه پیشرفت به سوی قله افتخار در حرکت است؛ بر ماست که با تمام وجود بر حفظ این ودیعه و کنز الهی همت گمارده و به جهانیان اثبات کنیم غریو تکبیر از گلدسته های این حرم هیچ گاه قطع نخواهد شد و تا رفع ظلم و ستم از تمام عالم و پیوستن همه ملتهای مظلوم جهان به این ندای دشمن شکن ؛ از پا نخواهیم نشست.

اینک و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ با گرامی داشت یاد خاطره لاله های به خاک افتاده این مرز و بوم بویژه شهدای امنیت؛ ما مردم ایران زمین از هر قشر و صنف با هر سلیقه و نظر بویژه طلاب و روحانیون با حضور در صحنه یوم الله ۲۲ بهمن به شیاطین خبیث جهانی نشان خواهیم داد که تیرهای تفرقه بر پیکر این ملت ولایت مدار اثری نخواهد داشت و تنها عزمها راسخ تر و گامها محکمتر خواهد شد.

روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات