۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۷۲۹۳۹۱
فجر ۴۴؛

حضور باشکوه مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور باشکوه مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
راهپیمایی ۲۲ بهمن، همزمان با سراسر کشور در استان لرستان برگزار و مردم با حضور با شکوه خویش در این مراسم خط بطلانی بر یاوه گویی‌های بدخواهان نظام جمهوری اسلامی کشیدند.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان لرستان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور چشمگیر، پرشور و باشکوه مردم لرستان در سراسر استان در حال برگزاری است و این حضور خط بطلانی بر یاوه گویی‌های بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

حضور مردم درجشن پیروزی انقلاب اتحاد و انسجام ملی را به نمایش می گذارد و مردم امروز آمده اند تا باری دیگر با آرمان های امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا تجیدی بیعت نمایند.

با توجه به توطئه های دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور، امروز مردم لرستان همزمان با سراسر کشور به صحنه آمدند و با سردادن شعارهای انقلابی به جهانیان اعلام کردند، پای عهد خود با آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده و از این مسیر گمراه نمی شوند، حضور دشمن شکن مردم در صحنه ای دیگر از انقلاب یاس و ناامیدی را در دل دشمن به وجود می آورد و پایه های انقلاب را مستحکم را می کند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ساعت ۱۰ در تمام شهرهای استان آغاز شده است، این مراسم در خرم‌آباد از میدان شهدا آغاز و به سمت خیابان امام خمینی(ره)، پل انقلاب و خیابان انقلاب تا میدان ۲۲ بهمن ادامه دارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات