۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۲۹۴۲۱
فجر ۴۴؛

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسه دیگری آفریدند

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسه دیگری آفریدند
اصفهان – سردار چهارباغی گفت: ملت ایران با حضور در جشن‌های بیست و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و راه پیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری آفرید و مشت محکم دیگری بردهان دشمن زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار محمود چهارباغی پیش از ظهر امروز در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن کاشان در میدان جهاد این شهرستان گفت: در دوران خفقان امام خمینی(ره) پرچم مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی را علم کرد.

وی افزود: در حالی که شاه ایران هیچ اختیاری از خودش نداشت و تمامی امور کشور به دست آمریکایی ها بود، امام خمینی(ره) با قیام خود و پیروزی در ۲۲ بهمن ۵۷ ایران را از سلطه آمریکا و استکبار جهانی خارج کرد و طی این مدت روز به روز برعزت و عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است.

سردار چهارباغی ادامه داد: آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و نابودی نظام اسلامی و حکومت دینی ایران از ترور و جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تهدید‌ها و تحریم‌های ظالمانه تا اغتشاشات هرآنچه در توان داشته انجام داده، اما در مقابل صبر و مقاومت ملت ایران هیچ غلطی نتوانسته بکند.

به گفته وی تنها در دو عملیات دفاع مقدس سربازان ۳۰ کشور دنیا به اسارت رزمندگان اسلام در آمدند که بیانگر حمایت همه جانبه همه کشور‌های دنیا از صدام بود.

همرزم شهید سلیمانی با اشاره به پشتبانی مردم کاشان از جبهه گفت: شهرستان کاشان در هشت سال دفاع مقدس رتبه نخست پشتیبانی از دفاع مقدس را بر عهده داشت و شهدای زیادی را تقدیم اسلام و نظام کرد و امروز شهدا الگوی نسل جوان و آینده کشور هستند.

وی یادآور شد: در حالیکه پادشاهان بی لیاقت ایران در جنگ با دشمن بخش زیادی از ایران را واگذار کردند، اما رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس با دست خالی با دشمن مبارزه کردند و یک وجب از خاک ایران را به دشمن تا دندان مسلح ندادند.

به گفته وی امروز فرزندان امام خمینی(ره) و رهبرمعظم انقلاب به درجه‌ی از اقتدار رسیده اند که برای نخستین بار در تاریخ ایران در کنار دریای مدیترانه پدافند کردند.

سردار چهارباغی به رشادت‌های حاج قاسم در جبهه مقاومت و دفاع از حرم آل‌الله اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی رزمندگان و مدافعان جبهه مقاومت با رشادت‌های خود لرزه بر جان تروریست‌های داعش اندختند و تمامی توطئه‌های دشمن نقش برآب کردند.

به گفته وی ملت ایران در تشییع سردار دل‌ها یوم‌الله دیگری را آفریدند و در حالی که شهید سلیمانی با شهادت خود به اوج رسید، اما ترامپ به زباله دان تاریخ پیوست.

سردار چهارباغی با اشاره به رونمایی از پایگاه هوایی زیرزمینی عقاب ۴۴ توسط جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن اگر بخواهد دست از پا خطا کند موشکی جمهوری اسلامی ایران مراکز نظامی دشمن را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن طی روز‌های گذشته با استفاده از ابزار رسانه‌ای تمام توان خود را برای عدم حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به کار گرفت، گفت: ملت همیشه در صحنه ایران امروز با حضور در جشن‌های بیست و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راه پیمایی ۲۲ بهمن حماسه باشکوه دیگری آفریدند و مشت محکم دیگری بر دهان دشمن زدند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات