۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۷۲۹۶۵۱
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان خبر داد؛

اجرای طرح جامع حجاب و عفاف در ادارات لرستان

اجرای طرح جامع حجاب و عفاف در ادارات لرستان
حجت الاسلام مهدوی نیا، گفت: طرح جامع حجاب و عفاف در ادارات لرستان اجرا می شود و شاخص های عفاف و حجاب و به دستگاه های دولتی، سازمان ها و نهادی استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، ظهر امروز در کارگاه آموزشی تبیین طرح عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در جمع اعضای ستاد گفت: طرح جامع عفاف و حجاب توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر تدوین شده است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود: در گام نخست این طرح شاخص های عفاف و حجاب و به دستگاه های دولتی، سازمان ها و نهادی استان ابلاغ شده است و از این پس برای عدم اجرای قانون توجیهی پذیرفته نیست و باید مسؤولان هر نهاد اجرای آن را ابلاغ و بر آن نظارت کنند.

وی عنوان کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر پوشش کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان های دولتی بصورت یک طرح فوری ایجابی انجام می شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد: ساماندهی ظرفیت های مردمی در درون دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت تشکل‌ها و توده‌های مردم راهکارهای اجتماعی برای حل مشکلات عفاف و حجاب، رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

وی از اعزام بازرسان به دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: رعایت آن شاخص های ابلاغ شده بررسی و در نهایت گزارش نهایی و اقدام مقتضی انجام می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در پایان بیان کرد: در راستای سالم سازی این طرح ستاد امر به معروف و نهی از منکر آمادگی برگزاری کلاس های توجیهی برای بازرسان قبل از ورود به دستگاه های اجرایی را دارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات