۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۲۹۶۵۷
فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب استان قم:

مردم در ۲۲ بهمن نشان دادند که بعد از ۴۴ سال پای اظام ایستاده اند

مردم در ۲۲ بهمن نشان دادند که بعد از ۴۴ سال پای اظام ایستاده اند
سردار موحد با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: مردم باز هم نشان دادند که بعد از ۴۴ سال پای نظام ایستاده اند و پشت سر رهبر انقلاب حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب استان قم در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان که امروز در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، گفت: امروز مصادف با کنده شدن درب قلعه خیبر است و ان‌شاءالله این عملیات بزودی تکرار شود و با نابودی رژیم منحوس اسرائیل و جعلی زمینه ظهور امام زمان فراهم شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ابراز کرد: ۲۲بهمن بسیار با شکوه و با عظمتی را پشت سر گذاشتیم که دشمن شکن بود و مردم باز هم نشان دادند که بعد از ۴۴ سال علی رغم مشکلات پای این نظام ایستاده اند و پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب استان قم اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات آرمانها و هدف های اصلی انقلاب که مقدمه سازی برای ظهور است، با قوت دنبال می‌شود و برخلاف تلاشهای دشمنان روند رو به رشدی را در این عرصه شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از زحمات اصحاب رسانه افزود: کنگره ملی شهدای امسال به خوبی برگزار شد که بخش اعظم آن را مدیون اطلاع رسانی و زحمات خبرنگاران، عکاسان، مدیران پایگاه های خبری و اصحاب رسانه هستیم.

سردار موحد ابراز داشت: رهبر انقلاب اعتقاد دارند که باید امیدآفرینی کرد که انعکاس اخبار خوب به مردم راه آن است و در این جنگ ترکیبی امروز یکی از پایه های اصلی این جنگ ترکیبی فضای مجازی و رسانه است.

وی  با بیان اینکه امروز دشمن در جنگ سخت حریف ما نیست و نخواهد شد، تصریح کرد: دشمنان می توانند در دریا، زمین و هوا ما را امتحان کنند؛ از هر مبدا تهدید شویم بلافاصله مورد هدف متقابل قرار می گیرند اما امروز دشمن روی اذهان و قلوب نوجوان و جوان ما کار می کند و جنگ امروز رسانه و فضای مجازی است و اقدامات شما کمک کننده است که اخبار خوب و صحیح به مردم برسد و اقدامات به مردم برسد.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب گفت: در رژیم اسراییل امسال بیش از ۲۰۰ مورد اتفاقات افتاده، برق‌شان قطع می‌شود، کارخانه آتش می گیرد؛ اما شما یک خبر در رسانه نمی‌بینید چون غول رسانه دست آنهاست، ولی اینجا دشمن به یک ضعفی رسیده که یک سطل آشغالی آتش می‌زند و خبرش در همه دنیا می پیچد، این نحوه جنگ یک قدرت بزرگ نیست!

سردار موحد با اشاره به اینکه ما باید در اطلاع رسانی ها اخبار خوب و امیدآفرین به مردم برسانیم، افزود: روایت اول مهم است که صحیح و سالم و بدون تاثیر دشمن به مردم برسانیم و مردم از حقایق مطلع شوند و بتوانیم به کمک همدیگر فرهنگ ناب محمدی و فرهنگ انتظار و مهدویت و جهاد تبیین را محقق سازیم.

ارسال نظرات