۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۲۹۷۲۸
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

نقش حوزه علمیه در استمرار جبهه حق و هدایت

نقش حوزه علمیه در استمرار جبهه حق و هدایت
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به تبیین نقش حوزه علمیه استمرار جبهه حق و هدایت پرداخت و گفت: نقش حوزه علمیه خواهران معلمی و مادری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار با اساتید و طلّاب خواهر حوزه علمیه کوثر کاشان، در ارتباط با نقش حوزه علمیه خواهران در تحولات جهان و جایگاه خلیفه خدا، گفت: تمام انبیا آسمانی، مقدمه خلیفه اصلی پیامبر هستند و دوازده نورمعصوم استمرار خلیفه اصلی هستند.

وی یادآور شد: شیطان خالقیت خدا، معاد، ربوبیت در تکوین و اسماء الله را قبول دارد، اما ربوبیت در تشریع را قبول نداشت و به تعبیر امروز به رساله عملیه عمل نکرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه تمام تلاش ابلیس برای این است که افراد را از مسیر عبودیت خارج کند، اظهار داشت: شگرد شیطان برای فریب متدینین این است که از مسیر خیرخواهی و نُصح وارد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدا جنگ بین حق و باطل وجود داشته است و امروز نیز جنگ بین خلیفه خدا و شیطان ادامه دارد، اما مصادیق آن درهر دوره‌ای متفاوت است، اظهار داشت: یک دوره نبرد نمرود با ابراهیم، موسی با فرعون، پیامبربا ابوسفیان ها، امام حسین(ع) با یزید و امروز نیز جنگ بین امام عصر(عج) و استمرار آن ولایت فقیه با آمریکا و اسرائیل است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نقش حوزه علمیه را استمرار جبهه حق با وراثت از انبیا با هدایت در صراط مستقیم خداوند دانست و با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیا است و مادری از معلمی هم مهمتر است، گفت: نقش حوزه علمیه خواهران هم معلمی و هم مادری است.

به گفته وی به برکت انقلاب اسلامی برای حوزه علمیه بستری فراهم شده که با ابلیس و اذناب ابلیس مبارزه کنند و در این بین فضای مجازی فضای جدیدی است که تمام تلاش شما باید برای هدایت و ادامه مسیر عبودیت باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: نقش خود را در جبهه حق برای مقابله جبهه ابلیس با قدرت ادامه بدهید و کمترین تردید نداشته باشید که پیروزی با جبهه حق است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات