۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۲۹۷۵۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رشادت های شهدا در جامعه بازگو شود

رشادت های شهدا در جامعه بازگو شود
حجت الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه باید رشادت، شجاعت و جوانمردی شهدا در جامعه بازگو شود، گفت: از ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای و تبلیغی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، عصر امروز، در برگزاری یادواره 344 شهید محله اسدآبادی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در برگزاری یادواره ها پرچم ارزش ها و آرمان های اسلامی و دینی به احتزاز در می آید.

وی با اشاره به مقام و منزلت خانواده شهدا عنوان کرد: خدمت به خانواده شهدا وظیفه همه ما است و نباید کاری انجام شود که سبب ناراحتی و نارضایتی خانواده شهدا شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه آنچه که سبب ناراحتی خانواده شهید می شود، فقط مشکل مالی نیست، گفت: بدحجابی و فساد از عواملی هستند که سبب ناراحتی خانواده شهدا می شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش شود اخلاق و رفتار شهدا را در جامعه ترویج و گسترش داده شود، گفت: باید در کتب، مؤسسات علمی و فرهنگی، سازمان ها و ادارات، در نیروهای انتظامی و امنیتی و در درون خانواده رفتار و اخلاق شهدا را نهادینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نظام اسلامی ما برگرفته از کتاب و سنت است و بنیانگذار آن یک مرجع تقلید بوده، عنوان کرد: تداوم این نظام به برکت خون شهدا است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادواره شهدا را یادواره آرمان ها و ارزش های اسلامی عنوان کرد و گفت: باید در پایبندی به آرمان ها و ارزش های اسلامی بیش از پیش مستحکم تر باشیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات