۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۷۲۹۷۵۵
استاندار لرستان:

باغ موزه دفاع مقدس ظرفیتی برای پاسداشت رشادت رزمندگان دفاع مقدس است

باغ موزه دفاع مقدس ظرفیتی برای پاسداشت رشادت رزمندگان دفاع مقدس است
زیویار با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس لرستان ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تکمیل است، گفت: این باغ موزه ظرفیتی برای پاسداشت رشادت رزمندگان دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار، عصر امروز، در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس آماده بهره برداری بوده و در بهارسال آینده افتتاح می شود، گفت: این باغ موزه 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار لرستان افزود: در ساختمان باغ موزه دفاع مقدس از ظرفیت های طبیعی و خدادادی شهر خرم‌آباد برای جانمایی این مکان فرهنگی استفاده شده است.

زیویار خاطرنشان کرد: این باغ موزه ظرفیتی مناسب برای برگزاری کنگره شهدا لرستان است.

وی با بیان اینکه این موزه در پاسداشت افرادی که در دوران جنگ تحمیلی نقش آفرینی کردند نقش موثری خواهد داشت، گفت: باید در بخش تولید و محتوا که پیش برنده و موتور محرکه استان است، در باغ موزه اقدامات لازم صورت گیرد.

زیویار یادآور شد: باغ موزه دفاع مقدس استان لرستان در یک اقدام ملی همزمان با چند استان دیگر، با حضور رییس‌جمهور در بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عملیات اجرایی پروژه باغ‌ موزه دفاع مقدس لرستان سال ۸۹ در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع واقع در تپه شهدای گمنام خرم‌آباد آغاز شده است و هم اکنون 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات