۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۲۹۷۶۹
امام جمعه موقت کرمانشاه:

نباید مدیران کم کار و بی تعهد در امور مدیریتی کشور باشند

نباید مدیران کم کار و بی تعهد در امور مدیریتی کشور باشند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام خانلری گفت: برای حفظ این انقلاب شهدای زیادی داده ایم لذا نباید کسانی را روی کار بیاوریم که کم کاری کنند یا خدایی ناکرده دست در بیت المال ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام احمد خانلری در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: این انقلاب، انقلاب مردم است و در تمامی صحنه های سیاسی و ملی مردم حضوری تاثیرگذار و مهم داشته و دارند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا به امروز آمریکایی ها و غربی هرگونه توطئه ای علیه این نظام و مردم به اجرا گذاشته اند ولی این بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران مانع محقق شدن این دسیسه ها شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ملت ایران دِین خود را به این نظام و انقلاب ادا کرده اند لذا مسئولان و دولتمردان نیز باید در خدمت به این مردم از هیچ کوششی فروگذار نباشند.

حجت الاسلام خانلری عنوان کرد: برای حفظ و تثبیت این انقلاب شهدای زیادی داده ایم لذا نباید کسانی را روی کار بیاوریم که کم کاری کنند یا خدایی ناکرده دست در بیت المال ببرند.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: بنابراین درخواست همه ما این است که مدیران و مسئولان از ارائه خدمات به افراد 2 تابعیتی پرهیز کنند زیرا همین افراد خود زمینه بسیاری از مصیبت ها در کشور هستند.

این استاد حوزه در ادامه تبریک سالروز بعثت رسول اکرم (ص) عنوان کرد: بعثت پیامبر جهان را متحول کرد و این رسول بزرگوار زمینه ای برای نجات نوع بشر از مشکلات و شرک بودند.

حجت الاسلام خانلری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زلزله مهیب در کشورهای ترکیه و سوریه، یادآوری کرد: در بحث کمک به زلزله زدگان در کشورهای سوریه و ترکیه شاهد یک دوگانگی از سوی جامعه جهانی هستیم به طوری که بیش از کشور به ترکیه انواع کمک ها را دارند ولی در این میان تنها 13 کشور همانند ایران به مردم زلزله زده سوریه امدادرسانی می کند./1400/

ارسال نظرات