۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۷۲۹۸۳۶
کنعانی:

ایران حمله رژیم صهیونیستی به اماکن مسکونی در دمشق سوریه را محکوم کرد

ایران حمله رژیم صهیونیستی به اماکن مسکونی در دمشق سوریه را محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی علیه اهدافی در دمشق و حومه آن را که منجر به شهادت و زخمی شدن ۲۰ نفر شد، محکوم کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی علیه اهدافی در دمشق و حومه آن از جمله برخی ساختمان‌های مسکونی را که‌ منجر به شهادت‌ و زخمی شدن جمعی از شهروندان بی‌گناه سوری گردید، به‌شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به توالی حملات جدید رژیم صهیونیستی و حملات گروهک تروریستی داعش علیه ملت سوریه، پیوند و هماهنگی این دو موجودیت تروریستی را پیوندی طبیعی و ذاتی خواند که در شرایط مواجهه ملت سوریه با آثار زلزله ویرانگر دو هفته قبل، در صدد تشدید آلام و رنج و مصیبت مردم این کشور هستند.

کنعانی سکوت کشورهای غربی نسبت به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه از سوی رژیم متجاوز صهیونیستی را شرم‌آور خواند و از جامعه جهانی و نهادهای مسئول بین‌المللی به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست واکنش فوری، جدی و مؤثری نسبت به تجاوزات رژیم تروریستی صهیونیستی علیه یک عضو سازمان ملل متحد داشته باشند.

در ساعت 22 بامداد یکشنبه دشمن اسرائیلی با چند موشک از سمت جولان اشغالی اقدام به حمله به سوریه کرد و طی آن، برخی مناطق در شهر دمشق و حومه آن از جمله مناطق مسکونی را هدف قرار داد که پدافند موشکی به مقابله پرداخت و بیشتر موشک‌ها را ساقط کرد.

این حمله تاکنون پنج شهید داشته و 15 زخمی به‌عنوان آمار اولیه به‌جای گذاشته است که حال برخی وخیم است. در این حمله شماری منزل مسکونی تخریب شد و خسارت مادی به برخی از محله‌های دمشق و حومه آن وارد شد.

ارسال نظرات