۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۷۳۰۱۷۷
آیت الله صدیقی:

سپاه در تمام میدان‌هایی که نظام با جبهه کفر درگیر بود، حضور موثر داشت

سپاه در تمام میدان‌هایی که نظام با جبهه کفر درگیر بود، حضور موثر داشت
امام جمعه موقت تهران با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی و تفاوت سیاست اسلامی با سیاست غرب گفت: در توطئه هایی که کفر علیه انقلاب ما داشته، نقش سپاه بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر که در مصلای امام خمینی برگزار شد گفت: امروز روز پاسدار است و این افتخار پاسداران ما است که روز طلوع وجود نازنین پرچم دار مبارزه و مقابله با استکبار به نام سپاه است؛ سپاه از روزهای ابتدایی تأسیس برآمده از متن مردم بوده که بی شائبه ترین و شهادت طلب ترین جوانان ما در آن عضو شدند.

وی با اشاره به اولین رزمایش حضور پاسداران در اولین روزهای تأسیس خاطرنشان کرد: مردم از همان روزهای ابتدای انقلاب سپاهیان را دوست داشتند و آن ها را مانند خواص یاران حضرات معصوم می دانستند؛ نظام اسلامی یک پدیده خارق عادت و توأم با کرامت است که از معجزات قرن اتم به حساب می آید. فرق نظام ما با دولت های سکولاری و مادی این است که اسلام به همه نیازهای بشری به خصوص دنیای آخرت ساز اهتمام دارد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه تأکید کرد: طبق اسلام باید همه چیز مردم رنگ و بوی خدا داشته باشد و دنیا برای آخرت ساخته شود اما قدرت های سلطه گر چنین چیزی را تاب نمی آورند و تلاش کردند که این انقلاب پدید نیاید؛ جنگ نیمه سختی را راه انداختند که این انقلاب را نابود کنند و قومیت ها را درگیر کردند اما به برکت ولایت فقه و جهاد تبیین حضرت آیت الله امام خمینی موفق نشدند.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی اظهار داشت: قدرتی تازه متولد شده در یک کفه و همه قدرت های دنیا در یک کفه دیگر رویاروی هم بودند که به لطف خداوند نظام الهی ما پیروز این نبرد شد اما دشمن در ادامه دشمنی های خود تهاجم فرهنگی را در پیش گرفت که در نتیجه آن سال 78 در کوی دانشگاه یک آشوب و در سال 88 فتنه ای عظیم رخ داد؛ همه تجارب خود را برای ایجاد شکاف و تغییر رویکرد فکری مردم به کار گرفتند تا نظر مردم نسبت به انقلاب تغییر کند و خود مردم در مقابل نظام بایستند.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه با رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای تمام تبلیغات بی مبنا و سهمگین دشمن را با یک افشاگری و روشنگری خنثی کرد، گفت: دیدید که دشمنان ما در این جنگ فرهنگی شکست خوردند؛ در تمام میدان هایی که جبهه کفر در مقابل نظام اسلامی داشت نقش سپاه نقشی بی بدیل بوده است.

وی با اشاره به حضور سپاه در جنگ تحمیلی عنوان کرد: در دنیا برای اولین بار است بعد از صدر اسلام که فرماندهان شهید می شوند و این اعجاز مکتب است زیرا در جنگ های دنیا فرماندهان در ستاد حضور دارند. فرماندهان ما در کنار دیگر رزمندگان در جبهه ها جان فشانی کردند و از اسلام و وطن دفاع کردند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: پس از جنگ خطرناک ما شهید تهرانی مقدم به فرمان رهبر خود لبیک گفت و دانش موشکی را گسترش داد و نظام ما به قدرت موشک های نقطه زنی دست یافته که جلوه ای از تلاش های شهید تهرانی مقدم در عین الاسد با تدبیر سردار حاجی زاده رقم خورد؛ شهید فخری زاده که خدمت فراوان به صنعت هسته ای کرد سپاهی بود و این تدبیر امام بود که جوانانی اینگونه تربیت شوند.

وی با بیان اینکه بلایای طبیعی برای ما هم عبرت و هم صحنه ای است که باید در آن خود را نشان دهیم، تصریح کرد: نیروهای جهادی با مدیریت خوب هلال احمر در زلزله خوی توانستند در مدتی کوتاه نظم را برقرار و به نیازهای مردم رسیدگی کنند؛ حضور رئیس جمهور بدون اعلام قبلی در کنار اتفاقات خوب دیگر در زلزله خوی برگ زرین دیگری در کارنامه نظام رقم زد.

وی تصریح کرد: سرکرده یک گروه خون خوار و جنایتکار که با قساوت قلب در شیراز حسینیه ای را منفجر کردند و عزاداران را به خاک و خون کشیدند، در دادگاه علنی به همراه وکیل محاکمه شد و حکم اعدام گرفت اما وقاحت دولت آلمان در این خصوص بسیار عجیب است؛ توقع ملت ما از وزارت خارجه این است که برخورد عزتمندانه ای در مقابل وقاحت آلمان در اخراج دیپلمات ها به عمل بیاورند.

آیت الله صدیقی با اشاره به حضور نمایندگان مجلس خبرگان در حسینیه امام خمینی و دیدار با رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: نمایندگان خبرگان منتخب ملت هستند و نقش بی بدیلی دارند و این دیدار بسیار اهمیت داشت؛ مردم عزیز ما به نشانه وفا در 22 بهمن حضور داشتند و در سال جاری یک 22 بهمن تاریخی رقم زدند و به کوری چشم دشمنان از همه سالهای قبل با شکوه بیشتری در شرایط بد اقتصادی حضور پیدا کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما نشان دادند در حمایت از انقلاب ثابت قدم هستند و حضور دشمن شکن آن ها همیشه ادامه دارد.

ارسال نظرات