۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۷۳۰۲۶۵
رئیس جامعةالمصطفی:

جامعةالمصطفی پرچمدار مکتبی برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی است

جامعةالمصطفی پرچمدار مکتبی برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی است
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی گفت: جامعةالمصطفی پرچمدار مکتبی برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی در جهان است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع کارکنان جانباز سرافزار همکار در جامعه المصطفی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در سخنانی اظهارکرد: دیدار شما دوستان عزیز به عنوان سرمایه‌های انسانی ارزشمند المصطفی دلهای ما را به آینده این نهاد مطمئن می‌گرداند و اراده و عزم ما را برای ادامه مسیر، استوار می‌سازد.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم از چنین سرمایه‌های ارزشمندی در منابع انسانی المصطفی بهره‌مند هستیم. به لطف خدا، المصطفی هم از نعمت حضور جانبازان و ایثارگران عزیز و هم فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بهره‌مند است و ضروری دارد، ستاد مشترکی به منظور پیگیری امور مربوط به این عزیزان تشکیل گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی، جامعةالمصطفی را پرچمدار مکتبی برآمده از گفتمان انقلاب اسلامی در جهان خواند و اظهار کرد: تمدن مادی جدید در چند صد سال اخیر، خود را به عنوان تمدن انحصاری عالم مطرح کرده و از همه می‌خواهد سلطه بی‌چون و چرای این تمدن را در همه ساحت‌های زندگی بپذیرند.

رئیس جامعةالمصطفی خاطرنشان کرد: تمدن مادی که سوزاندن پرچم گروه‌های انحرافی و غیراخلاقی را عمل مجرمانه می‌داند اما از توهین به مقدسات نزدیک به دو میلیارد مسلمان در پوشش آزادی بیان حمایت می‌کند و نگاه ابزاری و تجاری به زن دارد و نابودی بنیان خانواده را به نام آزادی زنان ترویج می‌کند، با قدرت رسانه و دستگاه تبلیغاتی خود ارزش‌های جعلی را در جهان گسترش داده و با هرگونه جریانی که مخالف آنان باشد به شدت مقابله می‌کند.

وی، جامعةالمصطفی را مفتخر به نمایندگی از یک گفتمان جدید و نجات‌بخش در عالم دانست و تصریح کرد: در این مسیر باید بیش از هر چیز به حفظ ارزش‌ها و آرمانها اهتمام داشت. امروز نیز همان آرمان‌هایی مطرح است که پیش از این کسانی فداکارانه وارد کار شدند و جان خود را برای حفظ آنها بدست گرفتند؛ اما دشمن چنان جنگ ادراکی به پا کرده است که خطر آن را حتی خانواده‌های جانبازان و ایثارگران نیز تهدید می‌کند و باید در این زمینه هوشیار بود.

همچنین، در ابتدای این نشست صمیمی تعدادی از جانبازان جامعةالمصطفی به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان نیز از همه جانبازان حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات