۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۷۳۰۴۰۴
رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی:

ششمین اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی برگزار می‌شود

ششمین اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام احمدی فر از برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز در ماه مبارک رمضان سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام رضا احمدی فر، رییس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی، امروز در نشست شورای اقامه نماز استان از برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: این اجلاس در ماه مبارک رمضان سال آینده به میزبانی بجنورد برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر هر چه باشکوه برگزار کردن این اجلاس، افزود: با برگزاری باشکوه اجلاس استانی نماز، توانایی‌ها و ظرفیت‌های خراسان شمالی به نمایش گذاشته می‌شود تا بتوانیم میزبان اجلاس سراسری نماز باشیم.

حجت‌الاسلام احمدی فر اضافه کرد: برگزاری اجلاس نماز یک اقدام ارزشمند فرهنگی است و آثار و برکات فراوانی برای استان دارد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه در خطه خراسان شمالی پایه‌های معنویت قوی‌تر است باید برگزاری چنین اجلاسی پرقدرت و باشکوه‌تر و پررنگ‌تر انجام شود تا شاهد حرکت عظیمی در زمینهٔ نماز باشیم.

حجت‌الاسلام احمدی فر با تأکید بر حضور و همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادها در این زمینه، تصریح کرد: همکاری تمام دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در زمینهٔ برگزاری اجلاس استانی نماز یک ضرورت اساسی است و تمام دستگاه‌ها باید از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف اصلی برگزاری این اجلاس در خراسان شمالی بازخوانی و بازشناسی مطالبات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینهٔ نماز است

حجت‌الاسلام احمدی فر افزود: از دیگر اهداف برپایی این اجلاس در خراسان شمالی شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان در راستای اشاعه و توسعه اقامه نماز و بررسی و آسیب‌شناسی عملکرد سالانه استان در ترویج و اقامه نماز است.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی ایجاد حساسیت در سطح استان در زمینهٔ امر اقامه نماز و شناسایی، معرفی و تجلیل از فعالان و خادمان نماز در استان است.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی گفت: اجلاس نماز همه‌ساله به‌صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود و در خراسان شمالی این اجلاس به‌منظور ترویج و توسعه هرچه بیشتر نماز برگزار می‌شود تا بتوانیم میزبان اجلاس سراسری نماز باشیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات