۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۷۲۸۵۶۸
مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی مطرح کرد؛

عدم تحقق وعده تخصیص زمین برای ساخت مسجد در خراسان شمالی

عدم تحقق وعده تخصیص زمین برای ساخت مسجد در خراسان شمالی
حجت‌الاسلام احمدی فر از عدم تحقق وعده تخصیص زمین برای ساخت مسجد در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا احمدی فر، مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی، امروز در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: مسؤولان تاکنون به وعده‌های خود برای تخصیص زمین برای ساخت مسجد عمل‌ نکرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه در استان خراسان شمالی بویژه بجنورد مرکز استان کمبود مسجد داریم قرار بود دستگاه‌های مربوطه در شهرستان پای‌کار آمده و با تخصیص زمین این مشکل را حل کنند.

حجت‌الاسلام احمدی فر اضافه کرد: تاکنون وعده تخصیص زمین در حد حرف و وعده باقی‌مانده و در این زمینه هیچ اقدامی صورت نگرفته است و ما منتظر اقدام عملی مسؤولان ذی ربط هستیم.

وی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری و مجموعه راه و شهرسازی ادارات و دستگاه‌هایی هستند که وعده تخصیص زمین برای احداث مساجد در مناطق موردنیاز دادند اما تاکنون این وعده‌ها محقق نشده است.

حجت‌الاسلام احمدی فر تصریح کرد: در بعضی از محلات بجنورد مردم باید چند کیلومتر تردد کرده تا به یک مسجد برسند که این موضوع خیلی خوشایند نیست.

وی خاطرنشان کرد: محلاتی هم نظیر بهارستان، گلستان، تختی، اراضی ارتش وجود دارند که کلاً فاقد مسجد هستند و مردم برای رفتن به مسجد مجبور می‌شوند به مساجد محلات دیگر بروند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت ورود مجموعه‌های معاونت عمرانی استانداری به این موضوع، اظهار داشت: امیدواریم با ورود استاندار و معاونت عمرانی در این موضوع شاهد رفع این مشکل در بجنورد و شهرهای دیگر باشیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات