۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۷۳۰۴۱۸
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر لزوم ترویج امربه معروف و نهی از منکر و تکریم مخاطب این فریضه تأکید کرد و گفت: نسل جوان باید قدر و منزلت و جایگاه خود را بداند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز بازدید از دبیرستان فاطمه زهرا(س) و نمایشگاه مدرسه انقلاب این دبیرستان، گفت: نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان فاطمه زهرا(س) نمادی از بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: در این نمایشگاه افتخارات چهل ساله نظام اسلامی، غرفه علم و پژوهش، اخلاق، عزت ملی، سبک زندگی دینی اختصاص داده شده که دقیقا منطبق بر بیانیه گام دوم و توصیه‌های هفت گانه رهبرمعظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و تجسم بخشی بیانیه دردبیرستان فاطمه زهرا(س) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه به لزوم ترویج امربه معروف و نهی از منکر و تکریم مخاطب این فریضه تأکید کرد و اظهار داشت: نسل جوان باید قدر و منزلت و جایگاه خود را بداند و از جایگاهی که در اسلام و نظام اسلامی دارد صیانت کند.

وی با تأکید بر پرهیز نسل جوان از روابط ناسالم و گناه گفت: ازدواج مسیر صحیح و سالمی است که پیش روی انسان قرار گرفته است و ازدواج و فرزند آوری انقدر با ارزش است که خداوند برای دوران بارداری، چهار هدیه برای مادر در نظرگرفته است.

به گفته وی برای مادران باردار طی ۹ ماه بارداری ثواب دویست هفتاد روز جهاد در راه خدا، دویست و هفتاد شب احیا، دویست و هفتاد روز روزه مستحبی، دویست و هفتاد بار انفاق در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ارتقاء اخلاص در فعالیت‌های شخصی و فرهنگی را سبب برکت در کار دانست و یادآور شد: سرود سلام فرمانده به جهت اخلاص، ایران و جهان اسلام را تحت تاثیر قرار داد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات