۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۳۰۴۳۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

بخشی از نوسانات ارزی هزینه مقاومت و استقلال است

بخشی از نوسانات ارزی هزینه مقاومت و استقلال است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: بخشی از نوسانات ارزی که امروز مدیران ما از آن گلایه دارند هزینه مقاومت و استقلال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در بازدید از کارخانه فولاد کویر و دیدار با مدیران و کارگران و اقامه نماز ظهر، گفت: امروز علم در عصر حاضر به اندازه‌ای پیشرفت کرده که نماد‌های آن بروز و ظهور دارد.

وی با اشاره به این روایت که از ۲۹ رتبه علم تا قبل از ظهور تنها ۲ رتبه علم کشف شده است، افزود: دنیای امروز با وجود پیشرفت‌های چشمگیری که داشته تنها ۲ رتبه علم را کسب کرده است و ۲۵ رتبه دیگر باقی مانده توسط امام زمان(عج) آورده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه آن‌هایی که مسیر ولایت را از امیرالمومنین(ع) منحرف کردند مرتکب جنایات زیادی شدند، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) می‌فرماید، اگر اجازه می‌دادند ولایت در جایگاه اصلی خود که خدا قرار داده باشد، شما نیز پیشرفت مادی و هم معنوی داشتید.

وی قرار گرفتن ولایت در مسیر اصلی را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و ملت ایران دانست و اظهار داشت: ملت قهرمان ایران در دفاع از اسلام و نطام و ولایت ۲۵۰ هزار شهید تقدیم کرد، اما اجازه نداد یک وجب از خاک ایران به دست دشمن اشغال شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه شاهان بی عرضه و ترسوی قاجار و پهلوی بیش از نیمی از خاک ایران را در جنگ‌ها به دشمن واگذار کردند، افزود: همه ما مدیون ایثارگری، ایثارگران، شهدا، آزادگان و جانبازان، بسیج و سپاه هستیم که در جنگ هشت ساله یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند.

وی همچنین با اشاره به این فرمایش امام خمینی(ره) که در جنگ هشت ساله مظلومیت خود را به دنیا صادر کردیم، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز می‌فرماید، در تحریم ما به پیشرفت رسیدیم، به گونه ای که بعد از آزمایش موشک نقطه زن ایران یک مقام اسرائیلی می‌گوید، من به احترام ایران که در تحریم صدرصدی توانست موشک بسازد کلاه خود را بر می‌دارم.

به گفته وی جمهوری اسلامی ایران در صنعتی که هیچ اطلاعاتی از روند تحقیقات و ساخت موشک در اینترنت وجود ندارد، شهیدان کاظمی، محمدی، طهرانی مقدم و شهدای هسته‌ای چرخه سوخت هسته‌ای را کامل و موفق به ساخت و تولید موشک شدند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: زمانی چالش ما با دنیا برای واردات سیم خاردار بود، اما امروز پهباد‌های ایران برای دنیا چالش شده است به طوریکه آمریکا در آشوب‌های اخیر پیام داد برای جمع آوری افراد خود از کف خیابان ها، کمک‌های نظامی خود را به روسیه قطع کنید.

حجت الاسلام والمسلین حسینی همچنین بخشی از نوسانات ارزی بازار را هزینه استقلال و مقاومت ملت ایران دانست و افزود: تولیدکنندگان در میدان مبارزه اقتصادی با تعهد فعالیت کنند چرا که تولیدات ایرانی باید معرّف مکتب شیعه باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات