۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۷۳۰۵۱۶

نشست هم اندیشی نخبگان تبلیغی رسانه‌های جمعی برگزار شد

نشست هم اندیشی نخبگان تبلیغی رسانه‌های جمعی برگزار شد
نشست هم اندیشی نخبگان تبلیغی رسانه‌های جمعی توسط انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه با پیام حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی نخبگان تبلیغی رسانه های جمعی با حضور مبلغین عصر چهارشنبه در سالن کنفرانس مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار شد.

در این مراسم که با پیام حضرت آیت الله نوری همدانی همراه بود، آیات رمضانی رئیس مجمع جهانی اهل بیت و حسینی قزوینی رئیس شبکه ولایت و حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز حضور داشتند.

همچنین حجج الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد، علی سرلک، واعظ موسوی، حجت الله بیات، سخاوتیان، سیدحسین مؤمنی، سیدامیر سخاوتیان، محمد سعیدی آریا، احمد لقمانی، علی نهاوندی و سایر مبلغین نخبه نیز در این نشست حضور یافتند.

کمال اکبری دبیر انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه در این جلسه اظهار داشت: هر دوره ای که ابزار تبلیغ تغییر پیدا کرده در روش های تبلیغی نیز تغییر ایجاد شده است که امروزه به خوبی شاهد آن هستیم؛ برای انتقال پیام دین به جامعه بشری که یکی از وظایف مهم حوزه های علمیه است توجه به رسانه ها بسیار مهم است زیرا شناخت ماهیت و نوع کارکرد و عملکرد رسانه ها نیز برای ما مهم است.

انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه های علمیه برای رسیدن به روش و روشمند کردن تبلیغ رسانه به نشست هم اندیشی نخبگان رسانه ای مبادرت ورزیده است.

ارسال نظرات