۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۳۰۵۷۴
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:

جامعه المصطفی محور جهاد تبیین در عرصه بین‌الملل است

جامعه المصطفی محور جهاد تبیین در عرصه بین‌الملل است
حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: جهاد تبیین، نیاز حیاتی امروز انقلاب اسلامی ایران و جامعة المصطفی محور جهاد تبیین در عرصه بین‌الملل است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در آیین اختتامیه بیست وچهارمین جشنواره بین المللی پژوهشی شیخ طوسی با موضوع «جهاد تبیین و گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه بین الملل» که صبح امروز در سالن قدس مدرسه امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را شمارش کنیم، یکی از بزرگ ترین دستاوردهای آن وجود مراکزی همچون مرکز علمی و تربیتی جامعه المصطفی است.

وی در ادامه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی جز با معجزه و عنایت الهی قابل تفسیر نیست و با تحلیل مختصر می توان فهمید که پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن با توجه و عنایت الهی بوده است و بدون لطف الهی این امر تحقق پیدا نمی کرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان داشت: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی نیاز به جهاد تبیین دارد و باید با حرکت های مختلف، جهاد تبیین را پیش گرفته و به این نیاز حیاتی امروز انقلاب اسلامی ایران، جامعه عمل پوشاند و جامعه المصطفی محور جهاد تبیین در عرصه بین‌الملل است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی اظهار داشت: طلاب و فضلایی که از سراسر کشورهای جهان در جامعه المصطفی در حال تحصیل هستند، امانت های امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در دست ما بوده و لازم است مدیریت و اساتید جامعه المصطفی از امانت های امام عصر به نحو احسن محافظت کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان تاکید کرد: باید جامعه المصطفی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و جریان سازی، تلاش ها و کوشش های خود را مضاعف کرده و روش های شاگرد پروری خود را تقویت و بهبود بخشند و در نهایت برای متقین امام تربیت کنند.

ارسال نظرات