۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۷۳۰۶۰۸
آیت الله سعیدی:

سرمایه گذاری در بازار ارز به نفع ملت و کشور نیست/ عاملان مسمومیت ها مجازات شوند

سرمایه گذاری در بازار ارز به نفع ملت و کشور نیست/ عاملان مسمومیت ها مجازات شوند
امام جمعه قم ورود به بازار ارز را به سود مردم و کشور ندانست و سرمایه گذاری در بازار ارز را خطرپذیر و پر ریسک قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم در نماز عبادی سیاسی این شهر که در مصلی قدس برگزار شد، گفت: لذت تقوا و پارسایی در ترک حرام دنیا را بندگان خدا چشیده اند و کسی که تقوا را رعایت کند یقیناً هم در دنیا و هم آخرت کامیاب است.

وی با بیان اینکه حضرت علی اکبر در پرتو تربیت امام حسین(ع) به جایگاهی رسیدند که اباعبدالله الحسین(ع) فرمودند شبیه ترین افراد به رسول خدا(ص) است، ابراز کرد: جوانان با پیروی از حضرت علی اکبر باید خود را از کمین کید و مکر شیطان و مستکبران در امان نگه دارند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اشاره ای به مسمویت دانش آموزان در برخی از شهرهای کشور داشت و اظهار داشت: این موضوع نشان از ورود جریان نفاق دارد و مردم از مسئولین تقاضا دارند پیگیر مسئله باشند و مجرمان را به اشد مجازات برسانند.

امام جمعه قم با اشاره به جشن نیمه شعبان بیان کرد: محتوای این مراسم معرفت، خدمت و انتظار فرج می باشد که مومنین نباید از این امر غفلت بورزند، نیمه شعبان روز پیوند و تجدید میثاق با حضرت ولی عصر (عج) است.

وی با بیان خصوصیالت منتظر واقعی افزود: منتظر واقعی کسی است که به وضعیت فعلی جهان امید ندارد و با کسب آمادگی و دعا برای ظهور به طور مستمر و مرتب غفلت نکند، برای منتظر واقعی روشن است که انتظار به معنای کنار گذاشتن وظایف از جمله امربه معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و بی تفاوتی نسبت به ناهنجاری ها و ظلم به مسلمانان نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قم اطلاع رسانی و معرفت افزایی در بحث مهدویت را از ضروریات عصر حاضر برشمرد و گفت: وجود بیشمار مدعیان مهدویت در اعصار مختلف نشان می دهد که شناخت و معرفت افزایی در حوزه مهدویت از واجباتی است که هیچگاه نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

آیت الله سعیدی بازار ارز را محل مناسبی برای سرمایه گذاری ندانست و خاطرنشان کرد: بازار ارز خطر پذیر و هم برای افراد و کشور ضرر دارد لذا مردم عزیز در این بازار پر ریسک وار نشوند.

ارسال نظرات