۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۳۰۶۱۴
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

مسئولان به وظایف خود در نظام مردم سالاری دینی به درستی عمل کنند

مسئولان به وظایف خود در نظام مردم سالاری دینی به درستی عمل کنند
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: مسئولان همانگونه که مردم در نظام مرد‌سالاری دینی وظایف دینی را خوب انجام می دهند، باید در کنار مردم حضوری تاثیرگذار داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: زندگی حضرت علی اصغر علیه السلام برای همه ما مانند دانشگاهی بزرگ است و ما باید شاگردان خوبی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه خاصی به جوانان داشته اند، گفت: در سراسر این بیانیه مهم و تاریخی رهبر معظم اسلامی به کرار از جوانان و توجه به آنان نام برده است و این نشان می دهد که ایشان اعتماد ویژه به نسل جوان این کشور دارند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار داریم، تصریح کرد: در این روزها که شاهد شرایط نامناسب اقتصادی هستیم، بیاییم که با کمک به همدیگر به ویژه به قشر مستمند بخشی از نگرانی ها و مشکلات آنان را برطرف کنیم.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در آستانه هفته منابع طبیعی قرار داریم، حفظ و صیانت از منابع طبیعی و عرصه های جنگلی وظیفه ماست زیرا ما باید در این بخش امانتداران خوبی برای نسل های آینده باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب بر بنیه قوی مردمی نظام تاکیدات فراوانی دارند و مسئولان نیز همانگونه که مردم در نظام مرد‌سالاری دینی وظایف دینی را خوب انجام می دهند، باید در کنار مردم حضوری تاثیرگذار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بصیرت سلاحی کارآمد در برابر توطئه گران و دشمنان است، امام راحل با وجود اینکه در سن 80 سالگی بودند با بصیرت مثال زدنی که داشتند، شرق و غرب را مقهور ابهت و عظمت خود نمود.

آیت الله علما در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمنی با رژیم غاصب اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه دینی همه مسلمین است./1400/

ارسال نظرات