۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۷۳۰۶۱۶
امام جمعه شهرستان پاوه ابراز کرد؛

مسمومیت دانش آموزان، توطئه جدید دشمن علیه سیستم آموزشی کشور

مسمومیت دانش آموزان، توطئه جدید دشمن علیه سیستم آموزشی کشور
کرمانشاه ـ ماموستا قادری گفت: توطئه مسمومیت دانش آموزان برای تعطیلی مدارس برنامه دشمنان علیه سیستم آموزشی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاقادر قادری در خطبه های این هفته نماز جمعه پاوه اظهار داشت: متاسفانه ماهواره، موبایل و شبکه های مجازی به نوعی زمینه به وجود آمدن مشکلات فرهنگی در خانواده ها بویژه نسل جوان و زوج ها شده است و همین امر خود باعث بالا رفتن آمار طلاق در سال های اخیر شده است.

امام جمعه شهرستان پاوه با اشاره به اینکه تحمل و صبر از عوامل بقای ساختار خانواده هاست، گفت: خانواده ها باید در شرایط کنونی امروز با شکیبایی و قناعت، زندگی خود را به بهترین نحو ممکن اداره کنند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: همه مردم ایران پاوه را به عنوان شهری فرهنگی، دین محور و... می شناسند ولی در سال های اخیر شاهد افزایش طلاق در این شهرستان هستیم که این امر مایه تاسف است.

ماموستا قادری عنوان داشت: طبق آمارهای موجود در بهمن ماه امسال در شهرستان پاوه 36 مورد ازدواج به ثبت رسیده است که در مقابل آن 22 مورد طلاق نیز دیده شده که این یک مصیبت بزرگ برای شهرستانی به مانند پاوه است.

امام جمعه شهرستان پاوه در ادامه با اشاره به اینکه در هفته های اخیر شاهد مسمومیت دانش آموزان در کشور هستیم، یادآور شد: در اخبار شنیده می شود که دانش آموزان مدارس در برخی از استان های کشور مسموم و راهی بیمارستان می شوند لذا عاملان این امر غیرانسانی بدانند که این کار آنها از نظر انسانی کاملا حرام است و این کار توطئه دیگری از سوی دشمنان این آب و خاک است.

این عالم اهل سنت اظهار کرد: دشمن با این کار خود می خواهد فضای موجود را به سمت ناامیدی ببرد و از سوی دیگر به دنبال ایجاد استرس و تشویش اذهان دانش آموزان بویژه دانش آموزان دختر در کشور است.

امام جمعه شهرستان پاوه گفت: روزگاری کرونا یا اغتشاشات باعث تعطیلی مدارس می شد، ولی امروز توطئه مسمومیت دانش آموزان برای تعطیلی مدارس برنامه دشمنان علیه سیستم آموزشی این کشور است./1400/

ارسال نظرات