۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۳۰۷۴۹
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

رسالت امروز جوانان تحقق توصیه‌های رهبری در بیانیه گام دوم است

رسالت امروز جوانان تحقق توصیه‌های رهبری در بیانیه گام دوم است
اصفهان – حجت الاسلام بصیرتی رسالت امروز جوانان را تحقق توصیه‌های رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم دانست و گفت: جوانان نقش مهمی در تحقق تمدن نوین اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی بصیرتی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از دو نفر ار جوانان موفق منطقه فین کاشان شیخ مسعود غفاری و شیخ ابوالفضل اکرمی که سوی هیات سجادیه فین بزرگ در آستان مقدس امامزاده شاهزاده هادی برگزار شد، گفت: محوری‌ترین مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب جوان است به گونه‌ای که ایشان ۴۱ بار کلمه جوان در این بیانیه تکرار کرده است.

وی ادامه داد: در هفت توصیه اصلی این بیانیه جوانان را مخاطب دانسته و حتی درباره سبک زندگی به جوانان سفارش کرده است که مسؤولیت آن را به دوش بکشند، از این رو همه این فضا به عهده جوانان است.

در ادامه حجت الاسلام بصیرتی با تأکید بر این که رسالت امروز جوانان تحقق توصیه‌های رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم است، افزود: رسالت اصلی جوانان تحقق هفت توصیه رهبر معظم انقلاب بویژه سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان به اهمیت نقش جوانان در تحقق تمدن نوین اسلامی تأکید کرد، اظهار داشت: جوانان امروز در یک پیچ تاریخی و دوره مهمی قرار دارند تا آینده انقلاب را به دست بگیرند.

به گفته وی توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب شامل علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی است.

حجت الاسلام بصیرتی در ادامه به اهمیت صحیفه سجادیه به عنوان قران صاعد اشاره کرد و افزود: شیخ محمد صدیق فهیمی از علمای اهل تسنن هرمزگان می‌گوید، به عنوان یک فرد سنّی محب اهل بیت(ع) توصیه می‌کنم صحیفه سجادیه را بخوانید و اگر قرآن را بیشتر از قبل متوجه نشدید بیایید سر مرا از تن جدا کنید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات