۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۷۳۰۸۶۳

یه جشن کمه

یه جشن کمه
یه جشن کمه در قالب برگزاری هرچه بهتر جشن‌های مردم محور و خودجوش و توجه مستمر به هر آنچه که مرضی حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است میهمان همه مهدی یاوران می‌باشد.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مؤسسه نسل سلمان و پویش نوگلان فاطمی با همکاری مراکز عضو در ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی و بنیاد مهدی موعود و ادارات آموزش و پرورش در شهرها و استان های مختلف کشور در نظر دارد در امتداد فعالیت‌های معنوی و مهدوی متناسب با نیاز قشر کودک و نوجوان و به منظور معرفت افزایی و توجه قلب ها به محبت امام عصر(عج) پویش ملی یه جشن کمه رابرگزار می کند.

یه جشن کمه در قالب برگزاری هرچه بهتر جشن های مردم محور و خودجوش و حرکت و توجه مستمر به هرآنچه که مرضی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است میهمان همه مهدی یاوران می باشد.

تعداد بازدید : 5

یه جشن کمه کنایه ازآن است که به یمن وجود بهترین هستی همه عالم دلشاد شوند و با حضور در جشن معرفت افزا و انجام یک کار خوب یا انجام خوب کارها زمینه حضور، حاضر غایب از نظر را مهیا کنند.

در پویش یه جشن کمه همه بچه ها می توانند با ارسال عکس و فیلم از جشن های نیمه شعبان در مسجد، محله، مدرسه و خانه، همراه با عبارت یه جشن کمه از بیش از هزار جایزه پویش بزرگ مهدوی یه جشن کمه بهرمند شوند.

یه جشن کمه

ارسال نظرات