۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۳۰۸۸۹

نشست توجیهی عملیات تبلیغی نیمه شعبان برگزار شد

نشست توجیهی عملیات تبلیغی نیمه شعبان برگزار شد
نشست توجیهی عملیات نیمه شعبان با حضور گسترده مبلغین داوطلب، مدیران گروه‌های تبلیغی، مسئولین نهادهای فرهنگی و تبلیغی استان برگزار شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست توجیهی عملیات نیمه شعبان با حضور گسترده مبلغان داوطلب، مدیران گروه‌های تبلیغی، مسئولین نهادهای فرهنگی و تبلیغی استان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام استقامت مسئول دبیرخانه مبلغین اربعین کشور، ایام شعبانیه را فرصتی برای جریان سازی گفتمان امید و انتظار و بستری برای تبلیغ آموزه‌های مهدویت و تمدن‌ساز بودن آن دانست.

وی اظهار کرد: در این ایام به دلیل حضور میلیونی زائرین از کل کشور در شهر مقدس قم، کنشگران و مجموعه‌های مردمی متعددی اشتغال به فعالیت‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی ، خدماتی و پشتیبانی می‌شوند‌.

حجت‌الاسلام استقامت گفت: دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین نیز در کنار بقیه مجموعه‌های مردمی با به میدان آوردن زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های ستادی و میدانی از فرصت این ایام استفاده کرده و اقدامات متعددی را با رویکرد تبلیغی، خدماتی و پشتیبانی انجام می‌دهد.

وی افزود: امسال نیز این ستاد در محورهای عملیاتی از قبیل تبلیغ سیار، تبلیغ اتوبوسی و تبلیغ در مکان‌های اسکان زائرین خواهد داشت.

لازم به ذکر است که این ستاد در محله‌های مختلف استان قم با محوریت مساجد هم برای عموم مردم با اعزام مبلغ فعالیت خواهد داشت. دانش آموزان، بانوان و دانشجویان جزء مخاطبین اولویت‌دار فعالیت‌های تبلیغی این ستاد می‌باشند.

این ستاد به صورت خودجوش و مردمی و در امتداد فعالیت‌های اربعین حسینی و در راستای تحقق اهداف دبیرخانه دائمی مبلغین اربعین کشور فعالیت می‌کند.

ارسال نظرات