۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۷۳۱۰۴۵
در بستر فضای مجازی صورت می گیرد؛

پاسخ به سؤالات فراگیران آموزه‌های قرآنی و معارفی

پاسخ به سؤالات فراگیران آموزه‌های قرآنی و معارفی
اساتید و کارشناسان مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت آماده ارائه خدمات مشاوره در مورد دوره‌های قرآنی و معارفی به علاقه مندان هستند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، اساتید و کارشناسان مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اسلامی و تحقق نهضت حفظ و انس با قرآن کریم در سراسر کشور آماده پاسخگویی به پرسش ها و ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه دوره های قرآنی و معارفی به فراگیران و علاقه مندان سراسر کشور هستند.

فراگیران و علاقه مندان و همچنین خانواده های قرآن آموزان از سراسر کشور می توانند سوالات تخصصی خود را در گروه «در جوار کریمه» که به‌ منظور پاسخگویی به پرسش ها و ارائه خدمات مشاوره در زمینه دوره های قرآنی و معارفی ایجاد شده ارسال و پاسخ آنها را از اساتید مرکز دریافت کنند.

پاسخگویی به احکام شرعی در کانال از سوی حجت‌الاسلام محمدی انجام می‌شود ‌و حجت‌الاسلام قاسمی پاسخگوی پرسش‌های فراگیران و قرآن آموزان در رشته قرائت قرآن کریم بوده و همچنین در رشته تربیت مربی قرائت قرآن کریم نیز به فراگیران خدمات مشاوره‌ای ارائه می دهد.

حجت‌الاسلام نجفی نیز در زمینه روش حفظ و تربیت مربی قرآن کریم به پرسش های فراگیران پاسخ داده و به والدین خدمات مشاوره ای در زمینه تربیت فرزند قرآنی ارائه می کند.

اضافه بر این حجت الاسلام شغلی نیز پاسخگوی پرسش های فراگیران در زمینه روش های حفظ قرآن کریم و تربیت مربی رشته حفظ است.

حجت‌الاسلام صاحب هنر نیز پاسخگوی پرسش های فراگیران و خانواده ها در زمینه روش حفظ و تربیت مربی قرآن کریم خواهد بود و فرهاد گلبرگ نیز در زمینه تغذیه و سلامتی در اسلام آماده پاسخگویی به پرسش های علاقه مندان بوده و در زمینه تغذیه اسلامی به خانواده‌ها خدمات مشاوره ای ارائه می کند.

خانواده‌ها، فراگیران و علاقه مندان به دوره های قرآنی و معارفی با عضویت در کانال «در جوار کریمه» به نشانی

https://eitaa.com/joinchat/۶۸۱۱۱۵۸۲۵Cea۱adffaed می توانند از اساتید مرکز قرآن و حدیث در رشته های قرآنی و معارفی خدمات مشاوره ای دریافت کنند.

ارسال نظرات