۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۷۳۱۱۶۴

«طوبی» سامانه ویژه خانواده طلاب + راهنمای ورود

«طوبی» سامانه ویژه خانواده طلاب + راهنمای ورود
«طوبی» سامانه ای ویژه خانواده طلاب است و جامعه هدف مرکز خدمات می توانند با مراجعه به آن وارد این سامانه شده و از محتوای مختص خانواده ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، «طوبی» سامانه ای ویژه خانواده طلاب است و جامعه هدف مرکز خدمات می توانند با مراجعه به آن وارد این سامانه شده و از محتوای مختص خانواده ها استفاده کنند.

معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سال جاری پویشی با عنوان «انتخاب برترین نام برای سامانه سخای خانواده مرکز خدمات» برگزار کرد و در این پویش بیش از ۱۷۰۰ نفر شرکت کرده و پیشنهاد خود را مطرح کردند که پس از ارزیابی کامل نام‌های ارسال شده در نهایت نام «طوبی» برای سامانه سخای خانواده مرکز خدمات انتخاب شد.

طوبی، سامانه ای ویژه خانواده طلاب است و جامعه هدف مرکز خدمات می توانند با مراجعه به آدرس sf.csis.ir با درج نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور وارد این سامانه شوند.

از ویژگی های این سامانه می توان به پویایی، محتوای مختص خانواده ها و امکان به روز رسانی اطلاعات پایه خانواده طلاب اشاره کرد.

سواد رسانه، آموزش های مهارتی، سبک زندگی، کودکانه، فرزند پروری، دانشکده سلامت، اخبار و اطلاعیه ها و دیگر مهارت ها  از جمله بخش های مختلف این سامانه است.

راهنمای ورود به سایت طوبی

مرحله اول: جهت ورود به سایت سخای خانواده از طریق لینک sf.csis.ir اقدام کنید.

مرحله دوم: برای دریافت رمز عبور برای اولین بار بر روی گزینه «گذرواژه ندارم» کلیک کرده و با وارد کردن کد ملی (نام کاربری) رمز خود را دریافت کنید.

مرحله سوم: بعد از دریافت رمز کاربری به صفحه ورود بازگشته و نام کاربری (کد ملی) و رمز دریافتی از سامانه را وارد کنید.

مرحله چهارم: وارد صفحه اصلی سایت شده و از محتوای سایت استفاده کنید.

گفتنی است، مراسم رونمایی از این سامانه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، حجت الاسلام علائیان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات و حجت الاسلام مهدوی مدیرکل فناوری و مدیریت اطلاعات مرکز خدمات حوزه های علمیه روز گذشته برگزار شد.

ارسال نظرات