۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۷۳۱۱۸۰
حجت الاسلام محمودی مطرح کرد؛

امام خمینی، منشأ تحولات بزرگ در جهان/حزب بازی در انقلاب معنایی ندارد

امام خمینی، منشأ تحولات بزرگ در جهان/حزب بازی در انقلاب معنایی ندارد
حجت الاسلام محمودی گفت: ما در راه امام راحل قدم گذاشتیم و راه مقام معظم رهبری راه ادامه خواهیم داد و در انقلاب اسلامی رفیق بازی و حزب بازی نباید معنایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم هیات عشاق ولایت در آستانه سالروز تکریم خانواده شهدا در حرم مطهر امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با نهضت انقلاب اسلامی یک حرکت استثنایی و تاریخ ساز در عصر سلطه قدرت‌ های استکباری و استعماری رقم زد و ایرانی که توسط بیگانگان غارت شده بود را از چنگال غارتگران خارج کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت خداوند و پشتوانه عظیم مردم، انقلاب اسلامی را تشکیل داد، گفت: رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و مردم است.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: توکل بر خدا، اعتماد به مردم و جوانان و پشت کردن به قدرت‌های استکباری و استعماری موجب شد ، انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن تشکیل شود و پرچمی که حضرت امام (ره) در دنیا برافراشته کرد، پرچم استقلال و سربلندی است.

عضو ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تهران یادآور شد: دشمنان با راه انداختن هیاهو در فضای مجازی به دنبال غفلت از شکست‌های ۴۴ ساله و پنهان کردن ضعف و ناتوانایی جبهه استکبار در برابر اراده ملت و معنویت حاکم در کشور است و البته باید هوشیار بود و برای جوانان و نسل جدید دستاوردهای انقلاب را تبیین کرد و آینده درخشان انقلاب را برای آنها به خوبی ترسیم نمود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود: دشمنان در غائله مسموم‌ سازی بچه‌ها در مدرسه‌ها به دنبال ایجاد نا امیدی و از بین بردن حس امنیت در جامعه هستند ؛ دشمنان به دنبال این هستند که امید را به نا امیدی تبدیل کنند ، اگر امید به ناامیدی تبدیل شد ، دیگر نشاطی باقی نمی‌ماند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با اشاره به اینکه دشمنی‌ های دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه دارد گفت: از آغازین روز پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دشمنان، استکبار و کسانی که شعار اسلامی ، دینی و استقلال را برنمی‌تابیدند ، شروع به توطئه کردند و هر روز به خود وعده سقوط نظام را دادند و هر روز با اقتدار شما مردم عزیز و ادامه راه شهدا از روز قبل نا امیدتر و مأیوس تر شدند.

حجت الاسلام محمودی افزود: ما در راه امام راحل قدم گذاشتیم و با راه مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد؛ در انقلاب اسلامی رفیق بازی و حزب بازی نباید معنایی داشته باشد ، این روش را امام خمینی(ره) به ما یاد داده است.

ارسال نظرات