۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۷۲۹۷۲۲
با حضور اقشار مختلف مردم مومن و ولایی؛

مراسم سوگواری شهادت امام کاظم در شهرستان ورامین برگزار شد

مراسم سوگواری شهادت امام کاظم در شهرستان ورامین برگزار شد
به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم، مراسم عزاداری، با حضور اقشار مختلف مردم مومن ورامین در مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، پیش از ظهر پنجشنبه ۲۷ بهمن ماه مراسم عزاداری و روضه خوانی شهادت جانسوز امام موسی کاظم(ع) با حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و ولایی ورامین در مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد.

این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین همراه بود، وی با بیان اینکه امام کاظم(ع) مورد ستم و شکنجه شدید حاکمان قرار داشت، اظهار کرد: این امام بزرگوار در دوران زندگی خود تلاش کردند راه آغاز شده زمان پیغمبر ادامه پیدا کرده و مسیر تکمیلی خود را طی کند و این پرچم برافراشته باقی بماند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: برافراشتگی پرچم اسلام نشان‌دهنده این بوده که این راه زنده است، این فریاد اسلام همچنان در تاریخ زنده خواهد ماند و امروز اگر ما فریاد دفاع از حق و فریاد امامت در راه تحقق دین را می‌شنویم، اگر معنویت ، عاشورا ، نماز و … هنوز زنده هست همه این‌ها در پرتو تحمل امام کاظم(ع) و دیگر ائمه بوده که حاکمان زمان خود را تحمل نکردند و در مقابلشان ایستادگی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: امیدوارم ما هم در مسیر این حرکت برای رساندن این حکومت به صاحب اصلی‌اش کوشا باشیم.

گفتنی است، که بعد از سخنرانی در مصلی شهرستان ، مردم و عاشقان به آن حضرت به صورت پای پیاده تا گلزار شهدای سیدفتح الله بر سر و سینه خود زدند و در غم امام موسی الکاظم(ع) عزاداری کردند.

ارسال نظرات