۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۷۲۶۷۳۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

سکوت برخی مسئولان در برابر بی حجابی ها مایه ننگ است

سکوت برخی مسئولان در برابر بی حجابی ها مایه ننگ است
حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: سکوت برخی مسئولان در برابر بی حجابی ها مایه ننگ است و باید پاسخگوی خون مطهر شهدا باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در نشست احزاب و گروه های سیاسی شهرستان ورامین به مناسبت هفته بصیرت و آغاز دهه مقاومت اظهار کرد: حضرت زهرا (س) بزرگ ترین مدافع ولایت و شهیده راه ولایت بود.

وی با گرامیداشت سالروز قیام ۱۰ دی سال ۱۳۵۷ ورامین افزود: قیام ۱۰ دی سال ۱۳۵۷ مایه افتخار مردم ورامین است و اوج بصیرت و آگاهی وارثان قیام ۱۵ خرداد را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: حاج قاسم ذوب در ولایت بود و مردم قدرشناس ایران در پاسداشت زحمات این مرد مخلص، بزرگترین تشییع تاریخ را رقم زدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات گفت: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف، به دنبال ایجاد انحراف فکری در نسل جوان و نوجوان است و در این راه جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران به راه انداختند.

وی با تاکید بر این نکته که مواضع دوپهلو برخی خواص در اغتشاشات اخیر مایه تاسف است، متذکر شد: برخی احزاب و لیدرهای احزاب در اغتشاشات اخیر ساکت بودند و حتی در مقابل نظام ایستادند.

حجت الاسلام محمودی گفت: امروز ولایت فقیه و نظام مظلوم واقع شده اند و برخی که باید از ولایت و نظام دفاع کنند ، مواضع دوپهلو می گیرند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان با انتقاد از بی توجهی برخی مسئولان در حوزه عفاف و حجاب یادآور شد: سکوت برخی مسئولان در برابر بی حجابی ها مایه ننگ است و باید پاسخگوی خون مطهر شهدا باشند.

ارسال نظرات