۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۶۲۷۰۴
آیت الله صدیقی:

ترویج بد حجابی توطئه روشنفکران سکولار برای نابودی انقلاب است

ترویج بد حجابی توطئه روشنفکران سکولار برای نابودی انقلاب است
تهران - تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گفت: سکولارهای غربی با ترویج بدحجابی خواستار نابودی انقلاب و نظام هستند آنان ذره ای دلسوز مردم نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی، تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره)، یکشنبه شب در جمع طلاب این مدرسه علمیه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خداوند متعال این عالم را برای بشر محل تربیت و کسب سعادت ابدی قرار داده است.

وی افزود: تقدیر خداوند بر این قرار گرفت که بشر در اجتماع زندگی کند و چون آدمی موجودی افزون طلب است قهرا حالت درگیری و فساد در مجامع انسانی رخ می دهد.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه عمل به قانون مانع درگیری و نزاع می‌شود، ابراز کرد: ابلاغ قانون نیازمند مجری است و برای کنترل مسؤول مجریه و مردم در برابر تعرض به قانون دستگاه قضاوت لازم است تا قانون شکن مجازات شود.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با بیان اینکه در دین اسلام قانونگذار خداوند است، اظهار داشت: قانون از جانب خدا نازل می‌شود و اگر کسی به قانون الهی پشت کند کافر است؛ کسانی که در چارچوب قانون دین حکومت نمی کنند فاسق و ظالم هستند.

وی افزود: حکومت اسلامی با حضور مردم ضمانت اجرایی پیدا می کند بنابراین مردم پشتوانه حکومت و امنیت جامعه اسلامی هستند؛ مردم باید عملکرد مسؤولان را زیر نظر داشته باشند و با تخلفات آنان مقابله کنند.

آیت الله صدیقی با استناد به کلام امیر حکمت و بلاغت، ابراز کرد: امیرمومنان علی(ع) میفرمایند: ای مومنان؛ اگر دیدید ظلمی انجام می شود و مردم را به فحشا دعوت می کنند از آن ناراحت و منزجر شوید؛ انسان باید نسبت به گناه حالت تنفر داشته باشد.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ادامه داد: در برابر بدحجابی، رباخواری و رانت خواری نباید بی تفاوت بود زیرا خداوند به آمر به معروف و ناهی از منکر اجر می دهد.

وی با بیان اینکه مومن از شنیدن تذکر و موعظه استقبال می‌ کند، بیان داشت: سکولارهای غربی با ترویج بدحجابی خواستار نابودی انقلاب و نظام هستند آنان ذره ای دلسوز مردم نیستند.

آیت الله صدیقی در پایان با بیان اینکه گناه و معصیت مسیری به سوی جهنم است، گفت: جامعه ای که اهل امر به معروف و نهی از منکر است و مردم آن نسبت به یکدیگر احساس مسؤولیت می کنند بیانگر امیدواری آنان به خداوند متعال است، یأس از رحمت الهی انسان را به دوزخ هدایت می کند./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات