۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۷۳۱۳۱۵
آیت الله نوری همدانی:

خدمت به طلاب خدمت به امام زمان است/ طلاب نخبه را به جامعه معرفی کنید

خدمت به طلاب خدمت به امام زمان است/ طلاب نخبه را به جامعه معرفی کنید
حضرت آیت الله نوری همدانی خدمت به طلاب را خدمت به امام زمان(عج) دانست و گفت: باید نخبگان حوزوی را معرفی کرد تا جامعه با افراد نخبه بیش از گذشته آشنا شوند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار هیأت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب گفت: خدمت به طلاب و فضلای حوزه علمیه، خدمت به امام زمان (عج) است؛ چراکه ایشان سربازان امام زمان (عج) می باشند.

وی با بیان اینکه ارتباط با بزرگان و جلسات با طلاب بسیار حائز اهمیت است، افزود: باید نخبگان حوزوی را به جامعه معرفی کنید تا جامعه اسلامی با افراد نخبه و برگزیده بیش از گذشته آشنا شوند.

این مرجع تقلید بیان کرد: باید فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب به روحانیون، فضلا و مراکز حوزوی گزارش شده و اطلاع رسانی مناسبی صورت بپذیرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: دعا می کنیم این دوره از مجمع نمایندگان طلاب، دوره ای درخشان برای حوزه های علمیه باشد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در این دیدار با اشاره به فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب گفت: مجمع نمایندگان طلاب، بازوی مشورتی مدیریت حوزه بوده و رسالت اصلی آن، ارتباط با شورای عالی حوزه، ارتباط با جامعه محترم مدرسین، ارتباط با بیوت مراجع عظام تقلید و ارتباط با طلاب و فضلای حوزه و همچنین حلقه وصل بین بدنه حوزه با مدیریت حوزه های علمیه است.

ارسال نظرات