۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۷۳۱۴۱۹

همکاری های سازمان بسیج طلاب کشور و مجمع نمایندگان طلاب تقویت می شود

همکاری های سازمان بسیج طلاب کشور و مجمع نمایندگان طلاب تقویت می شود
در نشست صمیمی هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور بر همکاری بیشتر این دو مجموعه تأکید شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست صمیمی هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب با حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در دبیرخانه مجمع برگزار شد.

در این جلسه که بر تعامل و همکاری مجمع نمایندگان طلاب و نهاد بسیج روحانیون تاکید شد، حجج اسلام والمسلمین رضوی مهر، سعیدی، نجاتی زاده و گرمابی حضور داشتند.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با اشاره به اهمیت مجمع نمایندگان طلاب و زمینه‌های فراوان همکاری، بر ضرورت توجه به سند راهبردی بسیج و توسعه همکاری این دو نهاد تاکید کرد.

وی گفت: بسیج طلاب که پس از پایان جنگ مورد تاکید حضرت امام رضوان الله تعالی علیه قرار گرفت، در چهارچوب سازمان بسیج و با حکم مستقیم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران می‌تواند در قالب های مختلف با مجمع طلاب همکاری مستقیم داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور ابراز داشت: بسیج طلاب هویت خود را هویتی حوزوی دانسته و خود را از حوزه جدا نمی داند و با توجه به عنایت ویژه رهبر انقلاب به موضوع حوزه انقلابی، لزوم اجرای برنامه‌های مشترک در این زمینه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز در این نشست، ضمن خوشامدگویی بر موضوعاتی همچون ضرورت انعقاد تفاهم نامه بین دو نهاد، برگزاری سمینار مشترک، پخش سخنرانی نمایندگان طلاب در تلویزیون اینترنتی، معرفی رابط مجمع با بسیج طلاب هر استان و تدوین دانش نامه وصایای شهدا تاکید کرد.

ایجاد کانون بسیج برای هر استان و ارتباط با دفتر نمایندگی های ولی فقیه در سپاه، از مصوبات این نشست بوده است.

ارسال نظرات