۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۳۱۴۲۵
امام جمعه موقت کاشان:

رسیدن به عزت، امنیت و اقتدار هزینه دارد

رسیدن به عزت، امنیت و اقتدار هزینه دارد
اصفهان – حجت الاسلام احتشام گفت: رسیدن به عزت و امنیت و اقتدار هزینه دارد و امروز ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در جهان در اوج عزت و اقتدار و امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام امروز در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، گفت: هنر یک بانوی در تراز شیعه فاطمی، گرم نگه داشتن کانون خانواده و تربیت فرزندانی همچون شهید حججی‌ها و علی‌وردی‌ها است.

وی بار اصلی انقلاب را بر روی دوش مردم دانست و با تأکید بر اینکه دیپلماسی دولت سیزدهم نیز التماس نیست و اقتدار است، افزود: در عین حال دولت سیزدم برای عدم تحقق ساخت یک میلیون مسکن، عدم ساماندهی بازار خودرو، گرانی گوشت با وجود دام فراوان در کشور باید پاسخگو باشد.

حجت الاسلام احتشام ادامه یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از پشتوانه رهبری شجاع و قوی طی چند دهه جنایتکاران بین‌المللی را به زانو درآورده است.

به گفته وی جمهوری اسلامی ایران امروز ماهانه ۳۰ هزار میلیارد تومان صادرات غیرنفتی دارد که نیمی از این منبع درآمد تا چند سال آینده باید برای بدهی‌های معوقه دولت قبل پرداخت شود.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره اعلام رسمی بانک جهانی مبنی بر تبدیل رشد منفی اقتصادی کشور به رشد مثبت اظهار داشت: امروز کسی نیست که از گرانی‌ها در کشور خبر نداشته باشد و وضعیت فعلی گرانی‌ها در کشور بی توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا است.

حجت الاسلام احتشام در ادامه از امنیت و سلامتی و معیشت و معنویت به عنوان چهار مؤلفه مهم و اساسی مورد نیاز انسان نام برد و افزود: امنیت به اندازه‌ای مهم است که در صورت نا امنی سه مؤلفه دیگر به خطر خواهد انداخت.

به گفته وی دشمن امروز فکر و ذهن مردم را حول محور معیشت مشغول کرده است تا از این راه به نارضایتی ملت ایران دامن بزند.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به شکست دشمن در فتنه‌های اخیر اظهار داشت: رسیدن به عزت و امنیت و اقتدارهزینه دارد و امروز ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در جهان در اوج عزت و اقتدار و امنیت است و دولت حامی مستضعفان توانسته قیمت دلار را آخرین سلاح دشمن است را از کار بیاندازد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات