۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۷۳۱۶۰۰
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

رونق اقتصادی کشور و جامعه در گرو بهبود معیشت مردم است

رونق اقتصادی کشور و جامعه در گرو بهبود معیشت مردم است
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: رونق اقتصادی کشور و جامعه در گرو بهبود معیشت مردم می باشد، لذا برای اصلاح وضعیت کنونی همه باید وارد میدان شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اقتصاد، امسال نیز توسط مقام معظم رهبری شعار سال حول محور اقتصاد می چرخد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رونق اقتصادی کشور و جامعه در گرو بهبود معیشت مردم می باشد لذا برای اصلاح وضعیت کنونی همه باید وارد میدان شویم.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات بسیاری بر اهمیت جهاد تبیین دارند و از دلسوزان نظام می‌خواهند که دستاوردهای این انقلاب را برای نسل های جوان و نوجوان به خوبی تبیین و تشریح نمایند.

آیت الله علما اظهار کرد: خوشبختانه ایران امروز به یکی از ابرقدرت های منطقه ای و بین المللی تبدیل شده است به گونه ای که در تمام رویدادهای سیاسی و رخداد های بین المللی نقشه ایران پررنگ و تاثیرگذار است.

این عالم کرمانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و نیز سال جدید خاطر نشان کرد: حرمت ماه رمضان بسیار بالاست با این حال هستند کسانی که به هر علتی توانایی روزه گرفتن را ندارند از این عزیزان درخواست داریم که در انظار عمومی روزه خواری نکنند که این گناهی نابخشودنی در نزد پروردگار می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: رمضان یکی از ماه های بزرگ و با ارزش در دین مبین اسلام است لذا همه باید برای حفظ ارزش این ماه و کرامت آن تلاش داشته باشیم./1400/

ارسال نظرات