۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۳۱۶۵۶
به همت بنیاد فرهنگی صبح ظهور؛

پویش دانش آموزی «رمضان شاد» برگزار می شود

پویش دانش آموزی «رمضان شاد» برگزار می شود
پویش دانش آموزی «رمضان شاد» همزمان با ماه مبارک رمضان در بستر پیام رسان «شاد» برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، پویش دانش آموزی «رمضان شاد» همزمان با ماه مبارک رمضان به همت بنیاد فرهنگی صبح ظهور در بستر پیام رسان «شاد» (بخش شاد رویداد) برگزار می شود.

هدف از این پویش، مشارکت حداکثری دانش آموزان و ترغیب برای به نمایش گذاشتن شادی و نشاط در بین نوجوانان و جوانان برای انجام فریضه رمضان، و همچنین به تصویر کشیدن حال و هوای کشور در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز است.

آثار ارسالی می بایست با موضوعات آماده سازی سفره افطار، چینش و دور هم بودن خانواده در زمان افطار، اذان گفتن موقع افطار، قرائت کوتاهی از آیات قرآن، حال و هوای شهر و محل زندگی در ماه مبارک رمضان باشد.

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این پویش می توانند آثار خود را در قالب های عکس، فیلم، متن کوتاه و عکس‌نوشت ارسال کنند.

شایان ذکر است به برترین آثار ارسالی، هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

همچنین، بنیاد فرهنگی صبح ظهور در کنار برگزاری این پویش، نسبت به راه اندازی کانال جذاب و پرمحتوا در پیام‌رسان «شاد» با موضوعات قرائت جزء به جزء قرآن کریم توسط قاریان نوجوان، احکام کاربردی ماه مبارک رمضان، مناجات و ادعیه روزهای رمضان، استوری و ریلز و عکس‌نوشت، مداحی، پادکست سخنرانی کوتاه، به همراه مقدار زیادی فیلم خام و موسیقی مناسب تدوین اقدام کرده است.

علاقه مندان برای بهره مندی از محتواهای ذکر شده می توانند به کانال بنیاد مذکور در پیام رسان «شاد» به نشانی sobhezohor@ مراجعه کنند.

پویش دانش آموزی «رمضان شاد» برگزار می شود

ارسال نظرات