۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۷۳۱۷۳۹
رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان لرستان خبر داد؛

نظارت ویژه پلیس بر اجرای شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان

نظارت ویژه پلیس بر اجرای شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان
بیرانوند از نظارت ویژه پلیس اماکن عمومی براجرای شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، رحمت الله بیرانوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومي و اصناف  در ماه مبارک رمضان گفت: با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

رییس پلیس اماکن استان لرستان افزود: در راستای مصوبات هماهنگی دستگاه های اجرایی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان در سال نو و رعایت شئونات مبارک رمضان امسال برای ۷۸ واحد صنفی در خرم آباد اخطار پلمپ صادر  و ۸ واحد صنفی هم پلمپ شدند.

وی ادامه داد: تعداد هشت واحد صنفی شهرستان خرم آباد به خاطر رعایت نکردن شئونات ماه مبارک رمضان پلمپ شدند.

بیرانوند عنوان کرد: برای واحد های صنفی متخلف در این ماه اخطار پلمپ صادر می شود و در صورت تخلف هیچگونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان لرستان در پایان اظهار کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن متخلف(پاساژها، فروشگاه ها، سفره خانه ها و...) که اقدام به عدم رعایت عفاف و حجاب و شئونات ماه مبارک رمضان را می توان از طریق پیام رسان ایتا به شماره 09999585641 ارسال و یا با شماره ثابت 06633313062 تماس حاصل فرمایید.

علی اکبر زهدی پور

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات